Feedback
I.D.: 102881351

Contract de furnizare componente necesare remedierii defecţiunilor şi repunere în funcţiune a sistemului integrat de securitate SiSEC-DST.

Data publicarii
19.09.24
Coduri CPV
35120000-1
Termenul limita pentru depunere:
30.09.24
Pretul estimativ:
665.714,29 RON - 665.714,29 RON
Documente participare:
  1. Caied de sarcini Sisec-signed.pdf
  2. Anexa de securitate Servicii de constatare SISEC DST 13.09.2024.DOC
  3. Formulare si modele.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un contract având ca obiect furnizarea de componente necesare remedierii defecţiunilor şi repunere în funcţiune a sistemului integrat de securitate SiSEC-DST. Operatorii economici care nu deţin Aviz de securitate industrială, SSV - TIP III vor adresa autorităţii contractante o cerere pentru eliberarea acestuia până la termenul de 6 zile înainte de data limită de depunere ...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un contract având ca obiect furnizarea de componente necesare remedierii defecţiunilor şi repunere în funcţiune a sistemului integrat de securitate SiSEC-DST. Operatorii economici care nu deţin Aviz de securitate industrială, SSV - TIP III vor adresa autorităţii contractante o cerere pentru eliberarea acestuia până la termenul de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În cazul în care autoritatea contractantă va primi cereri pentru eliberarea Avizului de securitate industrială, SSV - TIP III, va extinde termenul de depunere a ofertelor, în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 125 din 18 august 2020 pentru aprobarea Normelor de protecţie a informaţiilor clasificate în domeniul activităţilor contractuale desfăşurate în cadrul Ministerului Afacerilor Interne. Operatorii economici vor putea solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până la termenul de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor astfel încât răspunsul autorităţii contractante să fie transmis cu cel puţin 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Contractul va intra în vigoare după semnarea de către părţi şi se va executa după prezentarea documentului care dovedeşte constituirea garanţiei de bună execuţie şi după avizarea Anexei de securitate de către directorul general D.G.P.I. Produsele/serviciile vor fi livrate / prestate până cel târziu la 15.12.2024, la sediul Direcţiei Asigurare Logistică Integrată, din bulevardul Timişoara nr.10b, sector 6, Bucureşti.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu