Feedback
I.D.: 84075312

Contract de furnizare componente necesare remedierii defecţiunilor şi repunere în funcţiune a sistemului integrat de securitate SiSEC-DST.

Data publicarii
30.06.23 Exista 693.375 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35120000-1 50610000-4
Termenul limita pentru depunere:
18.09.23
Pretul estimativ:
420.168,07 RON - 420.168,07 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 30.06.23 Publicat la 13.07.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un contract având ca obiect furnizarea de componente necesare remedierii defecţiunilor şi repunere în funcţiune a sistemului integrat de securitate SiSEC-DST. Sistemul integrat de securitate este structurat pe un număr de opt subsisteme după cum urmează: - subsistemul de detecţie perimetrală (SDP) – 228 detectori; - subsistemul de detecţie şi avertizare la incendiu (SDAI...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un contract având ca obiect furnizarea de componente necesare remedierii defecţiunilor şi repunere în funcţiune a sistemului integrat de securitate SiSEC-DST. Sistemul integrat de securitate este structurat pe un număr de opt subsisteme după cum urmează: - subsistemul de detecţie perimetrală (SDP) – 228 detectori; - subsistemul de detecţie şi avertizare la incendiu (SDAI) – 672 detectori; - subsistemul de televiziune în circuit închis (STVCI) – 136 camere video cu IP; - subsistemul de control acces (SCA) - 1 filtru CA; - subsistemul de detecţie şi avertizare la efracţie (SDAE) – 58 echipamente detecţie; - subsistemul de comunicaţii şi informatică (SCI) – integrare suita INSIGHT; - subsistemul dispecerat (D) – rack 47 unităţi, AC 18000BTU; - subsistemul de electroalimentare (SE) – 3 UPS, TG, 2 filtre TEMPEST. Contractul va intra în vigoare dupa semnarea de către părţi si se va executa după prezentarea documentului ce dovedeşte constituirea garanţiei de bună execuţie, şi după avizarea Anexei de securitate de către directorul general al D.G.P.I. Contractul va avea valabilitate până la data de 31.12.2023 luând în calcul termenul de livrare şi prestare, termenul de remediere a eventualelor neconformităţi şi termenul de plată. Produsele/serviciile vor fi livrate/prestate pana cel tarziu la data de 15.12.2023, la sediul Direcţiei Asigurare Logistică Integrată, din bulevardul Timişoara nr. 10 B, sector 6, Bucureşti. Operatorii economici vor putea solicita clarificări privind documentaţia de atribuire până la termenul de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor astfel încât răspunsul autorităţii contractante să fie transmis cu cel puţin 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu