Feedback
I.D.: 21027241

Contract de furnizare CARTUSE DE TONERE, ACCESORII BIROU, HÂRTIE, BIBLIORAFTURI SI ARTICOLE DE PAPETARIE

Data publicarii
10.07.17 Exista 195.345 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Pretul estimativ:
228.525,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie de CARTUSE DE TONERE, ACCESORII BIROU, HÂRTIE, BIBLIORAFTURI SI ARTICOLE DE PAPETARIE, dupa cum urmeaza: 1) LOT 1 – RECHIZITE COPII; 2) LOT 2 - MATERIALE CU CARACTER FUNCTIONAL PENTRU ATELIERE OCUPATIONALE COPII; 3) LOT 3 - MATERIALE CU CARACTER FUNCTIONAL PENTRU ATELIERE OCUPATIONALE ADULTI; 4) LOT 4 – HARTIE COPII; 5) LOT 5 - HARTIE ADULTI; 6) LOT 6 – ACCESORII DE BIROU, CAPSATOAREA, PERFORATOARE, ARTICOLE DE...
Achizitie de CARTUSE DE TONERE, ACCESORII BIROU, HÂRTIE, BIBLIORAFTURI SI ARTICOLE DE PAPETARIE, dupa cum urmeaza: 1) LOT 1 – RECHIZITE COPII; 2) LOT 2 - MATERIALE CU CARACTER FUNCTIONAL PENTRU ATELIERE OCUPATIONALE COPII; 3) LOT 3 - MATERIALE CU CARACTER FUNCTIONAL PENTRU ATELIERE OCUPATIONALE ADULTI; 4) LOT 4 – HARTIE COPII; 5) LOT 5 - HARTIE ADULTI; 6) LOT 6 – ACCESORII DE BIROU, CAPSATOAREA, PERFORATOARE, ARTICOLE DE PAPETARIE, BIBLIORAFTURI, MAPE DE CORESPONDENTA COPII; 7) LOT 7 - ACCESORII DE BIROU, CAPSATOAREA, PERFORATOARE, ARTICOLE DE PAPETARIE, BIBLIORAFTURI, MAPE DE CORESPONDENTA ADULTI; 8) LOT 8 – CERNEALA COPII; 9) LOT 9 – CERNEALA ADULTI; 10) LOT 10 - REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, CLASOARE, FORMULARE SI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETARIE COPII; 11) LOT 11 - REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, CLASOARE, FORMULARE SI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETARIE ADULTI; 12) LOT 12 - CARTUSE DE TONER COPII. Acestea se vor livra cu caracteristicile si în conditiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face cu OP întermen de 30 de zile calendaristice de la data înregistrarii facturii emise de catre furnizor la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie în termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data înregistrarii acesteia în conformitate cu prevederile art. 7 alin. 1 din Legea nr. 73/2013 actualizata. Optiuni: Suplimentare pentru Lot 1-12,conform art. 165 alin. 1 lit. b) din HG 395/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu