Prezenta achiziţie vizează încheierea unui contract, de furnizare bonuri valorice pentru carburant auto, în vederea aplicării prevederilor art.24, alin. 9 şi 10 din Legea nr. 448/2006, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap şi a Ordinului nr. 160/2023, privind apropbarea Metodologiei pentru acordarea şi decontarea carburantului necesar deplasării cu autoturismul.
Operatorii economici pot solici...
Prezenta achiziţie vizează încheierea unui contract, de furnizare bonuri valorice pentru carburant auto, în vederea aplicării prevederilor art.24, alin. 9 şi 10 din Legea nr. 448/2006, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap şi a Ordinului nr. 160/2023, privind apropbarea Metodologiei pentru acordarea şi decontarea carburantului necesar deplasării cu autoturismul.
Operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, într-un termen care se va situa cu cel mult 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor conform art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În situaţia în care solicitările de clarificări au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsul Autorităţii contractante va fi publicat în SEAP într-un termen care se va situa, cel târziu, cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor în conformitate cu art. 160 alin. (2) şi 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, fără a da curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau în alt termen decât cel stabilit.
În cazul în care, din orice motiv, informaţiile suplimentare sau răspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări transmise de către operatorii economici nu sunt transmise în termenele prevăzute la art. 161 din Legea nr. 98/2016, deşi clarificările sau informaţiile suplimentare au fost solicitate de operatorul economic în termenul prevăzut în anunţul de participare/de participare simplificat, sau în cazul în care documentele achiziţiei se modifică semnificativ, aceasta va prelungi perioada stabilită iniţial pentru depunerea ofertelor/solicitărilor de participare.
Autoritatea contractantă are obligaţia să revizuiască DUAE aferent procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială/acordului-cadru în cauză, în situaţia în care criteriile de calificare şi selecţie sunt modificate în sensul micşorării nivelurilor acestora sau eliminării lor.
Nu este admisă prelungirea termenului-limită de depunere a ofertelor în cazul în care modificările propuse de Autoritatea contractantă sunt substanţiale în sensul în care acestea determină luarea măsurii de anulare a procedurii de atribuire deoarece:
i. afectează atât de mult elementele ce descriu contextul achiziţiei publice încât au ca efect schimbarea indicatorilor principali ce caracterizează rezultatul contractului ce urmează a fi atribuit, fapt ce afectează nivelul de competiţie sau schimbă piaţa de profil la care se adresează;
ii. conduc la modificări substanţiale a criteriilor de calificare şi selecţie, în sensul extinderii nivelului acestora sau introducerii unora noi, fapt ce determină restrângerea competiţiei, sau favorizarea unor anumiţi operatori economici.