Feedback
I.D.: 38577832

Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Tablete PC (cod CPV: 30213200-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
20.09.19 Exista 707.189 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213200-7
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Tablete PC, după cum urmează: 1. Tablete PC cu sistem de operare Windows sau echivalent - 14 (paisprezece) bucăţi; 2. Tableta cu sistem de operare IOS sau echivalent – 1 (una) bucată; 3. Tableta cu sistem de operare Android sau echivalent – 1 (una) bucată, în conformitate cu prevederile Sectiunii III: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Tablete PC (cod CPV: 30213200-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 16.07.19
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de tablete PC, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de tablete PC, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 15.03.17
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de tablete (cod CPV: 30213200-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de echipamente IT, respectiv 66 (saizecisisase) computere personale (cod CPV: 30213000-5) - Lot 1 si 16 (saisprezece) tablete PC – Lot 2 (codCPV: 30213200-7), în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de echipamente IT, respectiv 66 (saizecisisase) computere personale (cod CPV: 30213000-5) - Lot 1 si 16 (saisprezece) tablete PC – Lot 2 (codCPV: 30213200-7), în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 23.03.15
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 07.06.21
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 26.08.19