Feedback
I.D.: 36963904

Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Tablete PC (cod CPV: 30213200-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
03.07.19 Exista 784.803 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213200-7
Termenul limita pentru depunere:
16.07.19
Pretul estimativ:
150.350,00 RON - 150.350,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1047256.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Tablete PC, după cum urmează: 1. Tablete PC cu sistem de operare Windows sau echivalent - 14 (paisprezece) bucăţi; 2. Tableta cu sistem de operare IOS sau echivalent – 1 (una) bucată; 3. Tableta cu sistem de operare Android sau echivalent – 1 (una) bucată, în conformitate cu prevederile Sectiunii III: Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transm...
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Tablete PC, după cum urmează: 1. Tablete PC cu sistem de operare Windows sau echivalent - 14 (paisprezece) bucăţi; 2. Tableta cu sistem de operare IOS sau echivalent – 1 (una) bucată; 3. Tableta cu sistem de operare Android sau echivalent – 1 (una) bucată, în conformitate cu prevederile Sectiunii III: Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Autoritatea contractantă va răpunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: în a 4 -a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Tablete PC (cod CPV: 30213200-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea a 14 (paisprezece) autoturisme cu sistem de propulsie electric hibrid (plug-in), cod CPV: 34110000-1, in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea a 14 (paisprezece) autoturisme cu sistem de propulsie electric hibrid (plug-in), cod CPV: 34110000-1, in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifunctionale (cod CPV: 30121400-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 25.03.19
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea a 14 (paisprezece) autoturisme cu sistem de propulsie electric hibrid (plug-in), cod CPV: 34110000-1, in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 15.04.19
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea a 14 (paisprezece) autoturisme cu sistem de propulsie electric hibrid (plug-in), cod CPV: 34110000-1, in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 21.01.19
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de autoturisme, caroserie tip break (cod CPV 34110000-1) în conformitate cu cerințele minime obligatorii prevăzute în Secțiunea 2: Caietul de sarcini. 22.11.18
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de multifunctionale (cod CPV: 30121400-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 07.05.18
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de multifunctionale (cod CPV: 30121400-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con