Feedback
I.D.: 47571695

Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de tablete cu sistem de operare Windows - 18 bucăţi, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.

Data publicarii
26.06.20 Exista 778.365 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213200-7
Termenul limita pentru depunere:
03.08.20
Pretul estimativ:
151.260,50 RON - 151.260,50 RON
Documente participare:
  1. S2 Instructiuni tablete 2020 SJA.docx
  2. S3 Caiet de sarcini tablete 2020 var 3 SJA.docx
  3. S4 Model contract tablete 2020 SJA.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de tablete cu sistem de operare Windows - 18 bucăţi, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20. Autoritatea contractantă va răspunde în m...
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de tablete cu sistem de operare Windows - 18 bucăţi, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: în a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Tablete PC (cod CPV: 30213200-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 16.07.19
Contract avand ca obiect livrarea unor echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall pentru asigurarea condiţiilor optime de securitate şi disponibilitate pentru reţeaua internă ANCOM şi sistemul de portabilitate a numerelor (BDC), coduri CPV: 32420000-3, 32570000-9, 51611100-9, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 19.08.19
Contract avand ca obiect livrarea unor echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall pentru asigurarea condiţiilor optime de securitate şi disponibilitate pentru reţeaua internă ANCOM şi sistemul de portabilitate a numerelor (BDC), coduri CPV: 32420000-3, 32570000-9, 51611100-9, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de 24 (douăzecişipatru) sisteme desktop (cod CPV: 30213000-5), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 27.09.21
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 07.06.21
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.05.20
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 26.08.19
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.11.19
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 06.06.22
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 06.06.22