Feedback
I.D.: 56922241

Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
14.05.21 Exista 828.618 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30121400-7
Termenul limita pentru depunere:
07.06.21
Pretul estimativ:
168.200,00 RON - 168.200,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1112984.pdf
  2. S2 - Instructiuni multifunctionale si imprimante 2021.rar
  3. S3 - CS multifunctionale si imprimante 2021.rar
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de multifuncţionale şi imprimante, după cum urmează: 1. Multifuncţional (scanare, copiere, imprimare, fax) LASER color A3 – 3 (trei) bucăţi; 2. Multifuncţional (scanare, copiere, imprimare, fax) LASER color A4 – 2 (două) bucăţi; 3. Imprimanta A4 LASER color – 2 (două) bucăţi; 4. Imprimantă coduri de bare – 1 (una) bucată; 5. Imprimantă portabilă A4 color – 73 (şapteze...
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de multifuncţionale şi imprimante, după cum urmează: 1. Multifuncţional (scanare, copiere, imprimare, fax) LASER color A3 – 3 (trei) bucăţi; 2. Multifuncţional (scanare, copiere, imprimare, fax) LASER color A4 – 2 (două) bucăţi; 3. Imprimanta A4 LASER color – 2 (două) bucăţi; 4. Imprimantă coduri de bare – 1 (una) bucată; 5. Imprimantă portabilă A4 color – 73 (şaptezecişitrei) bucăţi, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: în a 4 -a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.05.20
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 26.08.19
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifunctionale (cod CPV: 30121400-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 25.03.19
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale şi imprimante (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Multifuncţionale (cod CPV: 30121400-7, 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de multifunctionale (cod CPV: 30121400-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 07.05.18
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de multifunctionale (cod CPV: 30121400-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de echipamente de printare (cod CPV: 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 27.04.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de echipamente de printare (cod CPV: 30232110-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: caietul de sarcini. 27.04.15