Feedback
I.D.: 62668952

Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de 24 (douăzecişipatru) sisteme desktop (cod CPV: 30213000-5), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
04.11.21 Exista 712.214 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213000-5
Pretul estimativ:
463.848,00 RON - 463.848,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de 24 (douăzecişipatru) sisteme desktop complet echipate, după cum urmează: 1. 7 (şapte) sisteme desktop echipate cu câte un monitor cu diagonala de 32 inch; 2. 17 (şaptesprezece) sisteme desktop echipate cu căte un monitor cu diagonala de 24 inch; în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de 24 (douăzecişipatru) sisteme desktop (cod CPV: 30213000-5), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 27.09.21
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui Sistem de conferinţă digitalizat (cod CPV: 30231100-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 10.09.19
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui Sistem de conferinţă digitalizat (cod CPV: 30231100-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de seturi de câte 6(şase) elemenţi DPM şi 1(un) monitor digital, compatibile cu senzorul direcţional de putere BIRD 5014 (cod CPV: 32000000-3), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de tablete PC, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de tablete PC, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 15.03.17
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de seturi de câte 6(şase) elemenţi DPM şi 1(un) monitor digital, compatibile cu senzorul direcţional de putere BIRD 5014 (cod CPV: 32000000-3), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 10.09.18
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de COMPUTERE PERSONALE (cod CPV: 30213000-5), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 23.04.18