Feedback
I.D.: 22240749

Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea unui sistem de securitate (control acces) pentru sediul Directiei Regionale Cluj (coduri CPV: 32323500-8, 31625300-6) in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
07.09.17 Exista 331.381 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32323500-8 31625300-6 71321000-4
Pretul estimativ:
113.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea unui sistem de securitate (control acces) sediul Directiei Regionale Cluj cu componente de supraveghere video si alarmare (antiefractie si antiincendiu) (coduri CPV: 32323500-8, 31625300-6) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. De asemenea, obiectul procedurii de atribuire include si proiectarea si avizarea sistemului ...
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea unui sistem de securitate (control acces) sediul Directiei Regionale Cluj cu componente de supraveghere video si alarmare (antiefractie si antiincendiu) (coduri CPV: 32323500-8, 31625300-6) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. De asemenea, obiectul procedurii de atribuire include si proiectarea si avizarea sistemului de securitate (control acces), precum si instalarea si configurarea acestuia (cod CPV: 71321000-4), conform legislatiei în vigoare si cerintelor solicitate în Sectiunea 2: Caietul de sarcini
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea unui sistem de securitate (control acces) pentru sediul Directiei Regionale Cluj (coduri CPV: 32323500-8, 31625300-6) in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 18.05.17
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de 5 (cinci) senzori RF cu staţiile de control aferente pentru extinderea Sistemului de monitorizare spectru radio cu capacităţi de geolocalizare (cod CPV: 32344210-1), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 23.05.23
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de 5 (cinci) senzori RF cu staţiile de control aferente pentru extinderea Sistemului de monitorizare spectru radio cu capacităţi de geolocalizare (cod CPV: 32344210-1), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 01.11.22
Furnizarea de routere pentru Staţiile de monitorizare din cadrul Sistemului Naţional de Gestiune şi Monitorizarea Spectrului Radioelectric, (cod CPV: 32413100-2), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini. 15.05.24
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de 10 (zece) senzori RF cu 3 (trei) stații de control aferente pentru extinderea Sistemului de monitorizare spectru radio cu capacități de geolocalizare (cod CPV: 32344210-1), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini. 09.05.24
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de 10 (zece) senzori RF cu 3 (trei) staţii de control aferente pentru extinderea Sistemului de monitorizare spectru radio cu capacităţi de geolocalizare (cod CPV: 32344210-1), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini. 09.05.24
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de 10 (zece) senzori RF cu 3 (trei) stații de control aferente pentru extinderea Sistemului de monitorizare spectru radio cu capacități de geolocalizare (cod CPV: 32344210-1), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 24.03.21
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea a 3 (trei) site-uri mobile de telecomunicaţii, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea II: Caietul de sarcini 15.04.24
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de seturi pilon telescopic cu accesorii, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 01.04.19