Feedback
I.D.: 5290930

Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule aflate in garantie Dacia Duster si Nissan Pathfinder

Data publicarii
12.02.15 Exista 1.066.069 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34300000-0 50112000-3
Termenul limita pentru depunere:
10.03.15
Pretul estimativ:
31.500,00 RON
Documente participare:
  1. 2-157127.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de funizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele aflate in garantie. Lotul 1 – 17 autovehicule Dacia Duster Lotul 2 – 2 autivehicule Nissan Pathfinder Valoarea estimata a contractelor între: 31500,00 lei fara TVA si 42000,00 lei fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pâna la 31.12.2...
Contract de funizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele aflate in garantie. Lotul 1 – 17 autovehicule Dacia Duster Lotul 2 – 2 autivehicule Nissan Pathfinder Valoarea estimata a contractelor între: 31500,00 lei fara TVA si 42000,00 lei fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pâna la 31.12.2015, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire), din care: - lot 1 între 13500,00 lei fara TVA si 18000,00 lei fara TVA - lot 2 între 18000,00 lei fara TVA si 24000,00 lei fara TVA: Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot în parte: i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pâna la data de 31.12.2015, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos; ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, în conditiile prevazute la art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, daca autoritatea contractanta nu refuza expres prelungirea acestuia si în conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot în parte este urmatoarea: LOT 1: 4500,00 LEI FARA TVA, LOT 2: 6000,00 LEI FARA TVA,
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule aflate in garantie Dacia Duster si Nissan Pathfinder  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule iesite din garantie Dacia, Nissan si Mercedes (coduri CPV: 34300000-0, 50112000-3)  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule iesite din garantie Dacia, Nissan si Mercedes (coduri CPV: 34300000-0, 50112000-3) 03.03.15
Contract servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj 16.03.22
Contract servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR CLUJ 24.03.21
Contract servicii de curăţenie la sediile ANCOM DR Cluj 17.06.20
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehiculele iesite din garantie  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de cura?are a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de cura?are a birourilor pentru sediile ANCOM - DRB 10.05.17
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de gaze naturale (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.