Feedback
I.D.: 40658846

Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3)

Data publicarii
11.12.19 Exista 830.583 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Pretul estimativ:
37.000,00 RON - 37.000,00 RON
58.500,00 RON - 58.500,00 RON
5.100,00 RON - 5.100,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. mobilier oficiu, Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier oficiu, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 3. scaune si cuiere, Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de scaune si cuiere, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 1. mobilier birou, Contract de furnizare avand ca obiect fu...
2. mobilier oficiu, Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier oficiu, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 3. scaune si cuiere, Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de scaune si cuiere, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini.. 1. mobilier birou, Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou, în conformitate cu prevederile Sectiunii 3: Caietul de sarcini..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) 24.09.19
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.07.20
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM 19.08.19
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 si scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 31.07.17
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1 si scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR Cluj  
Contract furnizare mobilier pentru ANCOM DR CLUJ