Feedback
I.D.: 9877357

Contract de furnizare având ca obiect upgrade sistem de comunicatii si colaborare VoIP (cod CPV: 32522000-8) si prestarea serviciilor aferente, inclusiv instruirea personalului ANCOM, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în sectiunea 2: Caietul de sarcini

Data publicarii
29.10.15 Exista 159.282 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32522000 48511000 50334120
Termenul limita pentru depunere:
18.01.16 17:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare avand ca obiect upgrade sistem de comunicatii si colaborare VoIP (cod CPV: 32522000-8), constând în livrarea de echipamente, software si prestarea serviciilor aferente inclusiv instruirea personalului ANCOM în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect upgrade sistem de comunicatii si colaborare VoIP (cod CPV: 32522000-8) si prestarea serviciilor aferente inclusiv instruirea personalului ANCOM, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute Caietul de sarcini, Propunerea Tehnica si Propunerea financiara.  
Contract de furnizare având ca obiect upgrade sistem de comunicatii si colaborare VoIP (cod CPV: 32522000-8) si prestarea serviciilor aferente inclusiv instruirea personalului ANCOM, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 18.01.16
Contract de furnizare având ca obiect upgrade sistem de comunicatii si colaborare VoIP (cod CPV: 32522000-8) si prestarea serviciilor aferente inclusiv instruirea personalului ANCOM, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute Caietul de sarcini, Propunerea Tehnica si Propunerea financiara  
Solicitare de oferte pentru achiziția de routere tip Voice Gateway pentru Sistemul de comunicații și colaborare VoIP implementat în ANCOM în conformitate cu cerințele minime obligatorii prevăzute în caietul de sarcini-Anexa nr. 1 27.04.23
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de reparaţie şi, dacă este cazul, de etalonare (calibrare) pentru staţiile de monitorizare a radiaţiilor electrice pe termen lung, de tipul AMB-8057, aflate în dotarea ANCOM şi ieşite din perioada de garanţie (coduri CPV: 50410000-2, 50433000-9) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de analizoare GPON (cod CPV: 38433300-2) si instruirea personalului ANCOM, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini 04.08.14
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de reparatie şi, dacă este cazul, de etalonare (calibrare) urmare a reparaţiilor pentru staţiile de monitorizare de bandă largă a radiaţiilor electrice pe termen lung, de tipul AMB-8057, respectiv AMB-8059, aflate în dotarea ANCOM (coduri CPV: 50410000-2 şi 50433000-9), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. 07.09.21
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de reparatie şi, dacă este cazul, de etalonare (calibrare) urmare a reparaţiilor pentru staţiile de monitorizare de bandă largă a radiaţiilor electrice pe termen lung, de tipul AMB-8057, respectiv AMB-8059, aflate în dotarea ANCOM (coduri CPV: 50410000-2 şi 50433000-9), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea unor Sisteme de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi şi Direcţia Regională Timiş (cod CPV: 35121700-5), împărţite pe 2 (două) loturi, respectiv: - Lotul nr. 1 - un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; - Lotul nr. 2 – un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamen  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea unor Sisteme de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi şi Direcţia Regională Timiş (cod CPV: 35121700-5), împărţite pe 2 (două) loturi, respectiv: - Lotul nr. 1 - un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; - Lotul nr. 2 – un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamen 23.07.18