Feedback
I.D.: 23669576

Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui Upgrade Veeam Availability Suite editia Enterprise la ultima versiune disponibila la producator si asigurarea garantiei si suportului pentru urmatorii 3 ani (cod CPV: 48710000-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
06.11.17 Exista 38.580 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48710000-8
Pretul estimativ:
88.800,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare având ca obiect achizitia unui Upgrade Veeam Availability Suite editia Enterprise la ultima versiune disponibila la producator si asigurarea garantiei si suportului pentru urmatorii 3 ani (cod CPV: 48710000-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui Upgrade Veeam Availability Suite editia Enterprise la ultima versiune disponibila la producator si asigurarea garantiei si suportului pentru urmatorii 3 ani (cod CPV: 48710000-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 06.09.17
Contract de furnizare avand ca obiect Upgrade licenţe Veeam Availability Suite (cod CPV: 48710000-8) , în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 16.03.20
Contract de furnizare avand ca obiect Upgrade licenţe Veeam Availability Suite (cod CPV: 48710000-8) , în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect Upgrade Licenţe Veeam Availability Suite, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 16.03.23
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea a 24 licente Veeam Availability Suite pentru 24 procesoare din dotarea ANCOM, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini (cod CPV: 48710000-8)  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea a 24 licente Veeam Availability Suite pentru 24 procesoare din dotarea ANCOM, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini (cod CPV: 48710000-8) 02.03.17
Contract de furnizare având ca obiect Upgrade Licenţe Veeam Availability Suite, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de Echipamente Infrastructură comunicaţii şi licenţe pentru Nodurile de Reţea din Direcţiile Regionale şi Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio Prejmer, în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.01.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.01.15