Feedback
I.D.: 66263322

Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de modelare al proceselor operaționale cu flux electronic de documente, cod CPV: 48311000-1, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
16.02.22 Exista 449.475 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48311000
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pachete software pentru gestionarea documentelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de modelare al proceselor operaționale cu flux electronic de documente, cod CPV: 48311000-1, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 01.11.21
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente, cod CPV: 48311000-1, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 01.11.21
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente, cod CPV: 48311000-1, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.11.19
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 06.06.22
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 06.06.22
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea upgrade-ului pentru componentă software din compunerea Sistemului mobil de măsură și control prin recepție, pentru comanda și controlul analizoarelor de rețele radio (scaner TSMx) existente în ANCOM-28 licențe- cod CPV: 48211000-0, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.09.21