Feedback
I.D.: 61320230

Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente, cod CPV: 48311000-1, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
28.09.21 Exista 780.573 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48311000-1
Termenul limita pentru depunere:
01.11.21
Pretul estimativ:
1.400.000,00 RON - 1.400.000,00 RON
Documente participare:
  1. S5-Formulare-Flux-sept2021.doc
  2. S2-Instructiuni ofertanti-Flux sept2021.docx
  3. S3-CS Flux electronic documente 2021_v4_sept2021.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente, inclusiv prestarea serviciilor aferente, respectiv instalare, configurare, punere în funcţiune, testare si instruirea personalului, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://s...
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente, inclusiv prestarea serviciilor aferente, respectiv instalare, configurare, punere în funcţiune, testare si instruirea personalului, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de modelare al proceselor operaţionale cu flux electronic de documente, cod CPV: 48311000-1, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de modelare al proceselor operaționale cu flux electronic de documente, cod CPV: 48311000-1, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 01.11.21
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de modelare al proceselor operaționale cu flux electronic de documente, cod CPV: 48311000-1, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.11.19
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 06.06.22
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 06.06.22
Contract de furnizare având ca obiect livrarea upgrade-ului pentru componentă software din compunerea Sistemului mobil de măsură şi control prin recepţie, pentru comanda şi controlul analizoarelor de reţele radio (scaner TSMx) existente în ANCOM-28 licenţe- cod CPV: 48211000-0, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.09.21
Contract de furnizare având ca obiect livrarea a 38 de echipamente tip UPS 1500VA montabile în rack - cod CPV: 31154000-0, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 21.03.22
Contract avand ca obiect livrarea unor echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall pentru asigurarea condiţiilor optime de securitate şi disponibilitate pentru reţeaua internă ANCOM şi sistemul de portabilitate a numerelor (BDC), coduri CPV: 32420000-3, 32570000-9, 51611100-9, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 19.08.19
Contract avand ca obiect livrarea unor echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall pentru asigurarea condiţiilor optime de securitate şi disponibilitate pentru reţeaua internă ANCOM şi sistemul de portabilitate a numerelor (BDC), coduri CPV: 32420000-3, 32570000-9, 51611100-9, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.