Feedback
I.D.: 83710716

Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui echipament hardware de securitate dedicat (appliance) şi licenţele aferente pentru Managementul Evenimentelor şi al Securităţii Informaţiilor (SIEM) (cod CPV: 32580000-2, 48730000-4), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
21.06.23 Exista 202.456 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32580000-2 48730000-4
Termenul limita pentru depunere:
26.07.23
Pretul estimativ:
1.950.000,00 RON - 1.950.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 22.06.23 Publicat la 17.07.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui echipament hardware de securitate dedicat (appliance) şi licenţele aferente pentru Managementul Evenimentelor şi al Securităţii Informaţiilor (SIEM) (cod CPV: 32580000-2, 48730000-4), inclusiv prestarea serviciilor aferente, denumit în Documentaţia de atribuire sistem SIEM, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Ori...
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui echipament hardware de securitate dedicat (appliance) şi licenţele aferente pentru Managementul Evenimentelor şi al Securităţii Informaţiilor (SIEM) (cod CPV: 32580000-2, 48730000-4), inclusiv prestarea serviciilor aferente, denumit în Documentaţia de atribuire sistem SIEM, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui echipament hardware de securitate dedicat (appliance) și licențele aferente pentru Managementul Evenimentelor și al Securității Informațiilor (SIEM) (cod CPV: 32580000-2, 48730000-4), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui echipament hardware de securitate dedicat (appliance) şi licenţele aferente pentru Managementul Evenimentelor şi al Securităţii Informaţiilor (SIEM) (cod CPV: 32580000-2, 48730000-4), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui echipament hardware de securitate dedicat (appliance) și licențele aferente pentru managementul evenimentelor și al securității informațiilor (siem) (cod cpv: 32580000-2, 48730000-4), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în sectiunea iii: caietul de sarcini. 26.07.23
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unei soluţii/platforme de securitate de tip SOAR (Security Orchestration, Automation and Response) instalabilă on-premise pentru orchestrarea, automatizarea şi răspunsul la incidentele de securitate cibernetică (cod CPV: 48151000-1, 48781000-6, 48730000-4), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea II: Caietul de sarcini. 21.08.24
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unei soluții/platforme de securitate de tip SOAR (Security Orchestration, Automation and Response) instalabilă on-premise pentru orchestrarea, automatizarea și răspunsul la incidentele de securitate cibernetică (cod CPV: 48151000-1, 48781000-6, 48730000-4), în conformitate cu cerințele minime obligatorii prevăzute în Secțiunea II: Caietul de sarcini. 21.08.24
Licitatii Viitoare - Echipament hardware de securitate dedicat (appliance) si licentele aferente pentru Managementul Evenimentelor si al Securitatii Informatiilor (SIEM) (EXTRAS PAAP 2023) 29.05.23
Acord-cadru avand având ca obiect achiziţia, prin închiriere, de echipamente hardware dedicate (appliance) de procesare a informaţiilor dotate cu software de securitate bazat pe inteligenţă artificială cu învăţare continuă neasistată (cod CPV: 42965000-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 28.08.19
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de Echipamente Infrastructură comunicaţii şi licenţe pentru Nodurile de Reţea din Direcţiile Regionale şi Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio Prejmer, în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 23.11.21
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.11.19