Feedback
I.D.: 4256884

Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere si UPS-uri (coduri CPV: 32420000-3 si 31154000-0), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
05.11.14 Exista 715.813 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32420000-3 31154000-0
Pretul estimativ:
154.696,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare constând în livrarea de echipamente tip router si surse de alimentare electrica continua (UPS-uri) (coduri CPV: 32420000-3 si 31154000-0), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere si UPS-uri (coduri CPV: 32420000-3 si 31154000-0), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 30.07.14
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de UPS-uri (cod CPV: 31154000-0) împartite pe doua loturi, respectiv: Furnizarea a 2 (doua) UPS-uri trifazate cu putere de 25 kVA, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 1; furnizarea a 41 (patruzecisiunu) UPS-uri monofazate cu puterea de 3 kVA rackabile cu management, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 2.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de UPS-uri (cod CPV: 31154000-0) împartite pe doua loturi, respectiv: Furnizarea a 2 (doua) UPS-uri trifazate cu putere de 25 kVA, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 1; furnizarea a 41 (patruzecisiunu) UPS-uri monofazate cu puterea de 3 kVA rackabile cu management, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 2. 20.11.17
Contract avand ca obiect livrarea unor echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall pentru asigurarea condiţiilor optime de securitate şi disponibilitate pentru reţeaua internă ANCOM şi sistemul de portabilitate a numerelor (BDC), coduri CPV: 32420000-3, 32570000-9, 51611100-9, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 19.08.19
Contract avand ca obiect livrarea unor echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall pentru asigurarea condiţiilor optime de securitate şi disponibilitate pentru reţeaua internă ANCOM şi sistemul de portabilitate a numerelor (BDC), coduri CPV: 32420000-3, 32570000-9, 51611100-9, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.01.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.01.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 21.05.14
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui Sistem pentru asigurarea redundantei nodurilor de Internet si VPN de la Sediul Central al ANCOM (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.