Feedback
I.D.: 70527801

Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere aferente nodurilor de comunicaţii din cadrul Oficiilor Judeţene, respectiv nodurilor de Internet de la Sediul Central şi Sala Tehnică Portabilitate din sediul Direcţiei Regionale din Bucureşti (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
26.06.22 Exista 196.650 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32420000-3
Pretul estimativ:
1.095.660,00 RON - 1.095.660,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere aferente nodurilor de comunicaţii din cadrul Oficiilor Judeţene, respectiv nodurilor de Internet de la Sediul Central şi Sala Tehnică Portabilitate din sediul Direcţiei Regionale din Bucureşti după cum urmează: - La sediul DR Bucureşti - 11 bucăţi routere VPN pentru: OJ Argeş, OJ Buzău, OJ Călăraşi, OJ Constanţa, OJ Dâmboviţa, OJ Giurgiu, OJ Ialomiţa, OJ Prahova, OJ ...
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere aferente nodurilor de comunicaţii din cadrul Oficiilor Judeţene, respectiv nodurilor de Internet de la Sediul Central şi Sala Tehnică Portabilitate din sediul Direcţiei Regionale din Bucureşti după cum urmează: - La sediul DR Bucureşti - 11 bucăţi routere VPN pentru: OJ Argeş, OJ Buzău, OJ Călăraşi, OJ Constanţa, OJ Dâmboviţa, OJ Giurgiu, OJ Ialomiţa, OJ Prahova, OJ Teleorman, OJ Vâlcea şi Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio Prejmer; - La sediul DR Cluj - 10 bucăţi routere VPN pentru: OJ Alba, OJ Bistriţa, OJ Braşov, OJ Covasna, OJ Harghita, OJ Maramureş, OJ Mureş, OJ Satu Mare, OJ Sălaj, OJ Sibiu; - La sediul DR Iaşi - 10 bucăţi routere VPN pentru: OJ Bacău, OJ Botoşani, OJ Brăila, OJ Galaţi, OJ Neamţ, OJ Suceava, OJ Tulcea, OJ Vaslui, OJ Vrancea, DR Iaşi Sediu C. Negri; - La sediul DR Timiş - 8 bucăţi routere VPN pentru: OJ Arad, OJ Bihor, OJ Caraş-Severin, OJ Dolj
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de Echipamente Infrastructură comunicaţii şi licenţe pentru Nodurile de Reţea din Direcţiile Regionale şi Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio Prejmer, în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui Sistem pentru asigurarea redundantei nodurilor de Internet si VPN de la Sediul Central al ANCOM (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Actualizare documentatie Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui Sistem pentru asigurarea redundantei nodurilor de Internet si VPN de la Sediul Central al ANCOM (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 22.05.17
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de Echipamente Infrastructură comunicaţii şi licenţe pentru Nodurile de Reţea din Direcţiile Regionale şi Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio Prejmer, în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 23.11.21
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.01.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.01.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 21.05.14
Licitatii Viitoare - Routere aferente nodurilor de comunicatii din cadrul Oficiilor Judetene,respectiv nodurile de internet de la sediul Central si sala tehnica din cadrul DRB (EXTRAS PAAP 2022) 31.05.22
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 06.06.22