Feedback
I.D.: 37592528

Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui Sistem de conferinţă digitalizat (cod CPV: 30231100-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
01.08.19 Exista 756.368 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30231100-8
Termenul limita pentru depunere:
10.09.19
Pretul estimativ:
1.952.850,00 RON - 1.952.850,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1013671.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract avand ca obiect furnizarea unui sistem de conferinţă digitalizat (cod CPV: 30231100-8), în conformitate cu prevederile Sectiunii III: Caietul de sarcini , format din: a) Ansamblu de masă de conferinţă interactivă cu 12 (douăsprezece) posturi de lucru integrate care va asigura controlul conţinutului afişat, navigarea simultană a mai multor persoane prin prezentări şi documente de lucru, dotată cu sisteme electronic...
Contract avand ca obiect furnizarea unui sistem de conferinţă digitalizat (cod CPV: 30231100-8), în conformitate cu prevederile Sectiunii III: Caietul de sarcini , format din: a) Ansamblu de masă de conferinţă interactivă cu 12 (douăsprezece) posturi de lucru integrate care va asigura controlul conţinutului afişat, navigarea simultană a mai multor persoane prin prezentări şi documente de lucru, dotată cu sisteme electronice conectate, server de conţinut şi software specializat – 1 (una) bucată; b) Posturi de lucru inteligente de tip birou care vor asigura mediul de lucru / colaborare şi decizional – 7 (şapte) bucăţi. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui Sistem de conferinţă digitalizat (cod CPV: 30231100-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de terminale informatice (cod CPV 30231100-8) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 26.09.18
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de terminale informatice (cod CPV 30231100-8) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.11.19
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui Sistem de monitorizare evenimente speciale, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 14.10.19
Contract avand ca obiect livrarea unor echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall pentru asigurarea condiţiilor optime de securitate şi disponibilitate pentru reţeaua internă ANCOM şi sistemul de portabilitate a numerelor (BDC), coduri CPV: 32420000-3, 32570000-9, 51611100-9, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 19.08.19
Contract avand ca obiect livrarea unor echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall pentru asigurarea condiţiilor optime de securitate şi disponibilitate pentru reţeaua internă ANCOM şi sistemul de portabilitate a numerelor (BDC), coduri CPV: 32420000-3, 32570000-9, 51611100-9, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui Sistem de monitorizare pentru evenimente speciale (cod CPV: 32344210-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. 26.11.18