Feedback
I.D.: 21723487

Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
11.08.17 Exista 206.095 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Termenul limita pentru depunere:
20.09.17
Pretul estimativ:
13.200,00 RON
Documente participare:
  1. 7-411267.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de produse: furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 27.08.19
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de mobilier (cod CPV 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de mobilier (cod CPV 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 27.03.15
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 24.03.21
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de anvelope pentru autoturismele din dotarea ANCOM - DRT(cod CPV: 34351100-3), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 27.04.20
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de tablete (cod CPV: 30213200-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 23.11.17
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de anvelope pentru autoturismele din dotarea ANCOM - DRT(cod CPV: 34351100-3), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de unitati de hard disk externe (cod CPV: 30233132-5), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 31.10.14
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de unitati de hard disk externe (cod CPV: 30233132-5), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Furnizarea de routere pentru Staţiile de monitorizare din cadrul Sistemului Naţional de Gestiune şi Monitorizarea Spectrului Radioelectric, (cod CPV: 32413100-2), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea II: Caietul de sarcini. 15.05.24