Feedback
I.D.: 46362686

Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de anvelope pentru autoturismele din dotarea ANCOM-DRM (cod CPV: 34351100-3), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
15.05.20 Exista 419.464 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34351100-3
Pretul estimativ:
27.064,00 RON - 27.064,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de anvelope pentru autoturisme, respectiv anvelope auto tip vară pentru autoturisme Dacia Duster – 24 buc., anvelope auto tip iarnă pentru autoturisme Dacia Duster – 28 buc. şi anvelope auto tip iarna pentru autoturism Renault Master – 4 buc., în conformitate cu prevederile Secţiunii 3: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de anvelope pentru autoturismele din dotarea ANCOM-DRM (cod CPV: 34351100-3), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 16.03.20
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de autoturisme (cod CPV: 34110000-1), respectiv 6 (sase) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.1 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 1 si 32 (treizecisidoua) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.2 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 10.11.16
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de autoturisme (cod CPV: 34110000-1), respectiv 6 (sase) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.1 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 1 si 32 (treizecisidoua) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.2 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de UPS-uri (cod CPV: 31154000-0) împartite pe doua loturi, respectiv: Furnizarea a 2 (doua) UPS-uri trifazate cu putere de 25 kVA, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 1; furnizarea a 41 (patruzecisiunu) UPS-uri monofazate cu puterea de 3 kVA rackabile cu management, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 2.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de UPS-uri (cod CPV: 31154000-0) împartite pe doua loturi, respectiv: Furnizarea a 2 (doua) UPS-uri trifazate cu putere de 25 kVA, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 1; furnizarea a 41 (patruzecisiunu) UPS-uri monofazate cu puterea de 3 kVA rackabile cu management, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 2. 20.11.17
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de autoturisme, caroserie tip break (cod CPV 34110000-1) în conformitate cu cerințele minime obligatorii prevăzute în Secțiunea 2: Caietul de sarcini. 22.11.18
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi dulap metalic (cod CPV: 39100000-3) – Lot 3 şi stand mobil telescopic pentru ecrane LED sau LCD (cod CPV: 39153000-9) – Lot 4, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui Sistem de conferinţă digitalizat (cod CPV: 30231100-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui Sistem de conferinţă digitalizat (cod CPV: 30231100-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 10.09.19
Acorduri-cadru în baza cărora se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de energie electrică în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Energia electrică se achiziţionează defalcat pe 5 (cinci) loturi conform Secţiunii 2: Caietul de sarcini. 13.02.19