Feedback
I.D.: 12412832

Contract de furnizare având ca obiect achizitia de licente „Instant Replacement” si „Energize Updates” pentru cele 3 (trei) echipamente Barracuda din dotarea ANCOM, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini

Data publicarii
13.04.16 Exista 45.293 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48219100-7
Termenul limita pentru depunere:
09.05.16
Pretul estimativ:
188.700,00 RON
Documente participare:
  1. 7-387098.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare având ca obiect achizitia de licente “Energize updates” si “Instant Replacement” pentru cele 3(trei) echipamente Barracuda din dotarea ANCOM, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect achizitia de licente „Instant Replacement” si „Energize Updates” pentru cele 3 (trei) echipamente Barracuda din dotarea ANCOM, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini  
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de Licenţe "Energize Updates" şi "Instant Replacement" pentru echipamentele Barracuda Spam & Virus Firewall 600 cu valabilitate 5 ani, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 12.04.21
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de Licenţe "Energize Updates" şi "Instant Replacement" pentru echipamentele Barracuda Spam & Virus Firewall 600 cu valabilitate 5 ani, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de UPS-uri (cod CPV: 31154000-0) împartite pe doua loturi, respectiv: Furnizarea a 2 (doua) UPS-uri trifazate cu putere de 25 kVA, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 1; furnizarea a 41 (patruzecisiunu) UPS-uri monofazate cu puterea de 3 kVA rackabile cu management, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 2.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de UPS-uri (cod CPV: 31154000-0) împartite pe doua loturi, respectiv: Furnizarea a 2 (doua) UPS-uri trifazate cu putere de 25 kVA, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 1; furnizarea a 41 (patruzecisiunu) UPS-uri monofazate cu puterea de 3 kVA rackabile cu management, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 2. 20.11.17
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea unor Sisteme de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi şi Direcţia Regională Timiş (cod CPV: 35121700-5), împărţite pe 2 (două) loturi, respectiv: - Lotul nr. 1 - un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; - Lotul nr. 2 – un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamen  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea unor Sisteme de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi şi Direcţia Regională Timiş (cod CPV: 35121700-5), împărţite pe 2 (două) loturi, respectiv: - Lotul nr. 1 - un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; - Lotul nr. 2 – un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamen 23.07.18
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de energie electrică pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09310000-5), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 03.02.22
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 24.03.21