Feedback
I.D.: 69188831

Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.

Data publicarii
18.05.22 Exista 779.734 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39717200-3
Termenul limita pentru depunere:
06.06.22
Pretul estimativ:
385.026,00 RON - 385.026,00 RON
Documente participare:
  1. SIII CS - sistem aer conditionat DRM.rar
  2. SII Instructiuni pentru ofertanti - sistem aer conditionat DRM.rar
  3. SIV Contract furnizare sistem aer conditionat DRM.rar
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et 7 şi prestarea serviciilor aferente (instalare, punere în funcţiune, testare, instruire utilizatori, dezafectare sisteme de răcire existente etc.) - cod CPV: 39717200-3, în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obliga...
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et 7 şi prestarea serviciilor aferente (instalare, punere în funcţiune, testare, instruire utilizatori, dezafectare sisteme de răcire existente etc.) - cod CPV: 39717200-3, în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 06.06.22
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 20.09.22
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea unor Sisteme de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi şi Direcţia Regională Timiş (cod CPV: 35121700-5), împărţite pe 2 (două) loturi, respectiv: - Lotul nr. 1 - un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; - Lotul nr. 2 – un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamen  
Contract avand ca obiect livrarea unor echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall pentru asigurarea condiţiilor optime de securitate şi disponibilitate pentru reţeaua internă ANCOM şi sistemul de portabilitate a numerelor (BDC), coduri CPV: 32420000-3, 32570000-9, 51611100-9, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 19.08.19
Contract avand ca obiect livrarea unor echipamente hardware de protecţie reţea de tip firewall pentru asigurarea condiţiilor optime de securitate şi disponibilitate pentru reţeaua internă ANCOM şi sistemul de portabilitate a numerelor (BDC), coduri CPV: 32420000-3, 32570000-9, 51611100-9, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea sistemului de virtualizare servere in vederea asigurării continuităţii activităţii ANCOM in sediul laboratorului pentru încercări de compatibilitate electromagnetică şi testare a echipamentelor radio din localitatea Prejmer (cod CPV: 30211300-4 platforme informatice), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea unor Sisteme de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi şi Direcţia Regională Timiş (cod CPV: 35121700-5), împărţite pe 2 (două) loturi, respectiv: - Lotul nr. 1 - un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; - Lotul nr. 2 – un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamen 23.07.18
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea a 14 (paisprezece) autoturisme cu sistem de propulsie electric hibrid (plug-in), cod CPV: 34110000-1, in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.