Feedback
I.D.: 7441426

Contract de furnizare având ca obiect livrarea, instalarea si punerea în functiune a unui "Sistem de climatizare pentru sediul O.J. Bistrita”

Data publicarii
27.06.13 Exista 881.944 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42512000-8
Termenul limita pentru depunere:
15.07.13
 
 
Documente participare:
  1. S2 .PDF.p7m
  2. S3 .PDF.p7m
  3. S4 .PDF.p7m
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud, Bucureşti - Ilfov
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare a unui "Sistem de climatizare pentru sediul O.J. Bistrita” (cod CPV: 42512000-8) având ca obiect livrarea, instalarea si punerea în functiune a sistemului de climatizare, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect livrarea, instalarea si punerea în functiune a unui „Sistem de climatizare pentru sediul O.J. Bistrita”  
Comanda scrisa având ca obiect achizitia unui Sistem de climatizare pentru sediul Oficiului Judetean (O.J.) Alba. 08.05.15
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împăr?ite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere 22.01.19
comanda scrisa privind achizitia unui Sistem de climatizare pentru sediul Oficiului Judetean (O.J.) Alba. 09.04.15
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui „Sistem de supraveghere video pentru sediul O.J. Mehedinti” (cod CPV: 32323500-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui „Sistem de supraveghere video pentru sediul O.J. Mehedinti” (cod CPV: 32323500-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 27.01.16
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui „Sistem de supraveghere video, alarma antiefractie si antiincendiu, pentru sediul O.J. Constanta” (cod CPV: 32323500-8, 31625300-6, 31625200-5), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.09.16
Anulata - Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui "Sistem de supraveghere video, alarma antiefractie si antiincendiu, pentru sediul O.J. Constanta” (cod CPV: 32323500-8, 31625300-6, 31625200-5), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.09.16
Sistem de climatizare pentru sediul Oficiului Judetean (O.J.) Salaj 11.05.15