Feedback
I.D.: 9984032

Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de televizoare LED - 4 buc. (cod CPV 32324100-1) în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
05.11.15 Exista 539.444 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32324100-1
Termenul limita pentru depunere:
18.11.15
Pretul estimativ:
4.800,00 RON
Documente participare:
  1. 7-381663.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea a 4 buc. televizoare LED, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietului de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de autoturisme (cod CPV: 34110000-1), respectiv 6 (sase) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.1 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 1 si 32 (treizecisidoua) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.2 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 10.11.16
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de autoturisme (cod CPV: 34110000-1), respectiv 6 (sase) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.1 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 1 si 32 (treizecisidoua) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.2 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de UPS-uri (cod CPV: 31154000-0) împartite pe doua loturi, respectiv: Furnizarea a 2 (doua) UPS-uri trifazate cu putere de 25 kVA, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 1; furnizarea a 41 (patruzecisiunu) UPS-uri monofazate cu puterea de 3 kVA rackabile cu management, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 2.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de UPS-uri (cod CPV: 31154000-0) împartite pe doua loturi, respectiv: Furnizarea a 2 (doua) UPS-uri trifazate cu putere de 25 kVA, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 1; furnizarea a 41 (patruzecisiunu) UPS-uri monofazate cu puterea de 3 kVA rackabile cu management, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 2. 20.11.17
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de echipamente IT, respectiv 66 (saizecisisase) computere personale (cod CPV: 30213000-5) - Lot 1 si 16 (saisprezece) tablete PC – Lot 2 (codCPV: 30213200-7), în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de echipamente IT, respectiv 66 (saizecisisase) computere personale (cod CPV: 30213000-5) - Lot 1 si 16 (saisprezece) tablete PC – Lot 2 (codCPV: 30213200-7), în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 23.03.15
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de Televizoare; Memorie USB portabila în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea urmatoarele produse: 18 buc. Hard disk portabil (lotul 1); 105 buc. Solid-State Drive (lotul 2); 77 buc. memorii DDR2 SODIMM (lotul 3) si 28 buc. memorii DDR3 DIMM (lotul 4) (coduri CPV 30234500-3, 30233180-6 si 30237230-0) în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea urmatoarele produse: 18 buc. Hard disk portabil (lotul 1); 105 buc. Solid-State Drive (lotul 2); 77 buc. memorii DDR2 SODIMM (lotul 3) si 28 buc. memorii DDR3 DIMM (lotul 4) (coduri CPV 30234500-3, 30233180-6 si 30237230-0) în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 30.03.15