Feedback
I.D.: 23822925

Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de tablete (cod CPV: 30213200-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
10.11.17 Exista 121.960 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213200-7
Termenul limita pentru depunere:
23.11.17
Pretul estimativ:
25.200,00 RON
Documente participare:
  1. 7-417825.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de tablete (cod CPV: 30213200-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 27.08.19
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 20.09.17
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 24.03.21
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de anvelope pentru autoturismele din dotarea ANCOM - DRT(cod CPV: 34351100-3), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 27.04.20
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de mobilier (cod CPV 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de mobilier (cod CPV 39100000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 27.03.15
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de anvelope pentru autoturismele din dotarea ANCOM - DRT(cod CPV: 34351100-3), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de achiziţie publică de lucrări având ca obiect “Proiectarea şi execuţia unei staţii fixe de monitorizare în cadrul DR Timiş, sat Crăciunei, comuna Radomireşti, judeţul Olt", prin prestarea serviciilor de proiectare,asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de construcţii ,în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2:Caietul de sarcini. 10.01.24
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de unitati de hard disk externe (cod CPV: 30233132-5), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 31.10.14
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de unitati de hard disk externe (cod CPV: 30233132-5), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.