Feedback
I.D.: 7226048

Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de HDD externe si adaptor pentru HDD intern în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini

Data publicarii
17.07.15 Exista 679.562 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30233132-5
Termenul limita pentru depunere:
29.07.15
Pretul estimativ:
2.610,00 RON
Documente participare:
  1. 7-376629.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare de HDD extern si adaptor pentru HDD intern (coduri CPV: 30233132-5, 30237133-0), constand in livrarea de hard disk-uri esterne si adaptoare pentru hard disk intern in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de HDD externe si adaptor pentru HDD intern în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini  
„Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de echipament audio video si stocare date în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini”  
„Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de echipament audio video si stocare date în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini” 21.04.15
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea urmatoarelor produse: 7 (sapte) HDD-uri Externe 2TB LAN - Lot 1; 43(patruzecisitrei) HDD-uri portabile 2 TB - Lot 2; 99(nouazecisinoua) Memory stick-uri 64GB - Lot 3; 1 (una) Carcasa HDD cu criptare + HDD 1TB - Lot 4 (coduri CPV: 30233132-5, 30234500-3, 30234600-4, 30233132-5), in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 05.05.16
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea urmatoarelor produse: 7 (sapte) HDD-uri Externe 2TB LAN - Lot 1; 43(patruzecisitrei) HDD-uri portabile 2 TB - Lot 2; 99(nouazecisinoua) Memory stick-uri 64GB - Lot 3; 1 (una) Carcasa HDD cu criptare + HDD 1TB - Lot 4 (coduri CPV: 30233132-5, 30234500-3, 30234600-4, 30233132-5), in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea urmatoarele produse: 18 buc. Hard disk portabil (lotul 1); 105 buc. Solid-State Drive (lotul 2); 77 buc. memorii DDR2 SODIMM (lotul 3) si 28 buc. memorii DDR3 DIMM (lotul 4) (coduri CPV 30234500-3, 30233180-6 si 30237230-0) în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea urmatoarele produse: 18 buc. Hard disk portabil (lotul 1); 105 buc. Solid-State Drive (lotul 2); 77 buc. memorii DDR2 SODIMM (lotul 3) si 28 buc. memorii DDR3 DIMM (lotul 4) (coduri CPV 30234500-3, 30233180-6 si 30237230-0) în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 30.03.15
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.11.19