Feedback
I.D.: 10513276

contract de furnizare autoturisme prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2015

Data publicarii
07.12.15 Exista 709.681 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34110000-1
Pretul estimativ:
366.158,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare autovehicule prin Programul de stimulare a înnoirii parcului auto national 2015, conform cerintelor din caietul de sarcini. Pentru achizitia autoturismelor, conform aprobarii AFM, ANL ofera prima de casare primita prin „Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2015” avand o valoare de 6.500 lei pentru fiecare autoturism achizitionat, iar diferenta va fi achitata din fonduri prop...
Contract de furnizare autovehicule prin Programul de stimulare a înnoirii parcului auto national 2015, conform cerintelor din caietul de sarcini. Pentru achizitia autoturismelor, conform aprobarii AFM, ANL ofera prima de casare primita prin „Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2015” avand o valoare de 6.500 lei pentru fiecare autoturism achizitionat, iar diferenta va fi achitata din fonduri proprii. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de aprobarea finantarii din Fondul pentru Mediu pentru un numar de 6 prime de casare, urmând a fi încasate de furnizor de la bugetul de stat, prin programul de stimulare a înnoirii parcului auto national 2015, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor art. 94 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Avand in vedere dispozitiile OUG nr. 34/2006 si HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura aprobarii finantarii din Fondul pentru Mediu pentru un numar de 6 prime de casare. In cazul în care nu se va putea obtine finantarea, Autoritatea Contractanta îsi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 209 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica.Ofertantii din cadrul acestei proceduri înteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu în cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu.Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga raspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia descrisa.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
contract de furnizare autoturisme prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national 2015 05.11.15
Furnizare autoturisme prin programul de stimulare a înnoirii parcului auto national 2015 08.10.15
Furnizare autoturisme prin programul de stimulare a înnoirii parcului auto national 2015  
Achizitionarea serviciilor de publicitate pe canalele media din SUA pentru implementarea planurilor operationale multianuale de marketing pentru brandul turistic national 14.01.15
Achizitionarea serviciilor de publicitate pe canalele media din Marea Britanie pentru implementarea planurilor operationale multianuale de marketing pentru brandul turistic national 13.01.15
Achizi?ionarea serviciilor de publicitate pe canalele media din Franta pentru implementarea planurilor operationale multianuale de marketing pentru brandul turistic national 09.01.15
Achizi?ionarea serviciilor de publicitate pe canalele media din Italia pentru implementarea planurilor operationale multianuale de marketing pentru brandul turistic national 15.01.15
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Turcia pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 30.07.14
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Austria pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 25.07.14
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Germania pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 04.08.14