Feedback
I.D.: 62514319

Contract de furnizare [Aparatura medicala de anestezie]

Data publicarii
31.10.21 Exista 86.118 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33172100-7
Termenul limita pentru depunere:
08.12.21
Pretul estimativ:
324.000,00 RON - 324.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini Aparat anestezie_sMF.pdf
  2. Doc3_CF_R26_Aparat anestezie.doc
  3. Doc4_MF_R26_Aparat anestezie_rev.docx
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta procedură de achiziţie publică este iniţiată în scopul achiziţionării unor echipamente medicale necesare pentru desfăşurarea activităţii specifice a Spitalului Odorheiu Secuiesc - secţiile Bloc Operator chirurgie- urologie, Bloc operator ORL. Echipamentul care se doreşte a fi achiziţionat este: APARATURA MEDICALA DE ANESTEZIE - 2 buc. Valoarea estimată a echipamentului: 324.000,00 lei fără TVA. În valoarea echipame...
Prezenta procedură de achiziţie publică este iniţiată în scopul achiziţionării unor echipamente medicale necesare pentru desfăşurarea activităţii specifice a Spitalului Odorheiu Secuiesc - secţiile Bloc Operator chirurgie- urologie, Bloc operator ORL. Echipamentul care se doreşte a fi achiziţionat este: APARATURA MEDICALA DE ANESTEZIE - 2 buc. Valoarea estimată a echipamentului: 324.000,00 lei fără TVA. În valoarea echipamentului se vor include toate serviciile şi lucrările accesorii, punerii in functiune. NOTA 1 : Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu maxim 20 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare intr-o singura zi si anume cu 11 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. NOTĂ 2: Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata."
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ASFALTARE STRĂZI COMUNALE: STR. PROTOPOP VASILE URZICĂ, STR. PROFESOR ANDREI COTFAS, STR. MIHAI EMINESCU Şl STR. PODIREI DIN COMUNA SUBCETATE, JUDEŢUL HARGHITA 22.05.23
"Refacerea corpului de garaje la Statia de ambulanta Gheorgheni, judeţul Harghita" – executie lucrari 18.05.20
„Extindere prin mansardare grădiniţă de copii cu program prelungit Csodavilág, municipiul Gheorgheni, judeţul Harghita” – lucrări necesare finalizării investiţiei 18.10.19
„Extindere prin mansardare grădiniţă de copii cu program prelungit Csodavilág, municipiul Gheorgheni, judeţul Harghita” – lucrări necesare finalizării investiţiei 30.08.19
Canalizarea menajera a comunei Mihaileni, racorduri si statii de pompare 02.04.15
Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "ECOLOGIZAREA STAŢIUNII TURISTICE LACU ROŞU ŞI DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TURISM, ETAPA I: a). SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ, b). SISTEM DE CANALIZARE"  
Construire trotuar lângă DJ 133, km 20+093 – km 22+071 19.12.23
Construire trotuare în comuna Suseni 18.12.23
REFACERE POD KM.78+395 LINIA 316 BRAŞOV-RĂZBOIENI ŞI AMENAJARE ALBIE (EXECUŢIE) – SRCF Braşov 27.03.24
Furnizare de microbuze electrice, în cadrul proiectului ,,Achiziționarea de microbuze verzi pentru elevii din județul Harghita”, cod 17 finanțat prin PNRR Pilonul VI. Politici pentru noua Generație, Componenta C15: Educație, Reforma 6: Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcție și dotare în sistemul de învățământ preuniversitar, Investiția 10: 13.05.24