Feedback
I.D.: 40252376

Contract de furnizare aparatură medicală (echipamente medicale)

Data publicarii
23.11.19 Exista 250.304 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Pretul estimativ:
10.084,03 RON - 10.084,03 RON
60.504,20 RON - 60.504,20 RON
39.495,80 RON - 39.495,80 RON
46.218,52 RON - 46.218,52 RON
17.647,06 RON - 17.647,06 RON
92.436,97 RON - 92.436,97 RON
30.000,00 RON - 30.000,00 RON
72.016,81 RON - 72.016,81 RON
15.126,05 RON - 15.126,05 RON
16.806,72 RON - 16.806,72 RON
11.512,61 RON - 11.512,61 RON
10.084,03 RON - 10.084,03 RON
25.210,08 RON - 25.210,08 RON
79.831,93 RON - 79.831,93 RON
126.050,42 RON - 126.050,42 RON
45.378,15 RON - 45.378,15 RON
10.084,03 RON - 10.084,03 RON
84.033,61 RON - 84.033,61 RON
4.201,68 RON - 4.201,68 RON
29.411,76 RON - 29.411,76 RON
336.134,45 RON - 336.134,45 RON
67.226,89 RON - 67.226,89 RON
60.504,20 RON - 60.504,20 RON
60.504,20 RON - 60.504,20 RON
42.857,14 RON - 42.857,14 RON
33.613,45 RON - 33.613,45 RON
24.369,75 RON - 24.369,75 RON
9.243,70 RON - 9.243,70 RON
21.008,40 RON - 21.008,40 RON
6.302,52 RON - 6.302,52 RON
20.168,07 RON - 20.168,07 RON
142.857,14 RON - 142.857,14 RON
13.025,21 RON - 13.025,21 RON
2.521,01 RON - 2.521,01 RON
50.420,17 RON - 50.420,17 RON
159.663,87 RON - 159.663,87 RON
10.084,03 RON - 10.084,03 RON
8.403,36 RON - 8.403,36 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
U.M. 02534 Iaşi pregăteşte achiziţia de aparatură medicală. Achiziţia este necesară pentru: - buna funcţionare a secţiilor medicale şi asigurarea cu echipamente medicale necesare investigaţiilor atât pentru pacienţii internaţi cât şi pentru cei din ambulatoriu, - efectuarea investigaţiilor cu obţinerea unor rezultate de încredere într-un timp cât mai scurt, - menţinerea şi urmărirea stării de sănătate a pacienţilor, - creş...
U.M. 02534 Iaşi pregăteşte achiziţia de aparatură medicală. Achiziţia este necesară pentru: - buna funcţionare a secţiilor medicale şi asigurarea cu echipamente medicale necesare investigaţiilor atât pentru pacienţii internaţi cât şi pentru cei din ambulatoriu, - efectuarea investigaţiilor cu obţinerea unor rezultate de încredere într-un timp cât mai scurt, - menţinerea şi urmărirea stării de sănătate a pacienţilor, - creşterea eficienţei şi calităţii actului medical. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari : 15 zile înainte de data de depunere a ofertei. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 10 zile înainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Procedura de achiziţie se va împărţi pe loturi conform art. 141 alin (1) - Legea nr. 98/2016 din 2016 privind achiziţiile publice , cu modificările şi completările ulterioare "Autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţie publică şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentele achiziţiei". Depunerea ofertelor se va face pentru unul sau mai multe loturi (art.141, alin.(4), din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare). Gruparea produselor pe cele 38 de loturi a avut la bază diferenţierea în funcţie de specificaţiile tehnice ale fiecărui produs şi interconectarea între ele. Achiziţia pe loturi, aşa cum au fost acestea construite, nu creează riscul denaturării concurenţei. Divizarea pe loturi a produselor care fac obiectul procedurii, face ca riscurile, pentru operatorii economici, determinate de nedeţinerea resurselor umane şi tehnice, să fie foarte mici şi oferă posibilitatea unui număr cât mai mare de ofertanţi să participe la faza de ofertare a procedurii. De asemenea, la împărţirea pe loturi s-a avut în vedere şi raţiunea încurajării participării întreprinderilor mici şi mijlocii la procedură, depunerea ofertelor pe loturi fiind avantajoasă pentru această categorie de operatori economici; Loturile au fost stabilite astfel: Calitativ - în funcţie de caracteristicile deţinute de fiecare produs şi posibilitatea interconectării între ele; Cantitativ – cât mai mici valoric pentru a putea fi ofertate de cât mai mulţi ofertanţi. Valoarea estimată a celui mai mare contract este de 336,134.45 lei fără T.V.A. (lot nr. 26 - Linie laparoscopica cu trusa completa pentru chirurgia abdominala). Valoarea estimată a celui mai mic contract este de 2,521.01 lei fără T.V.A. (lot nr. 25 - Exoftalmometru).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare aparatură medicală (echipamente medicale) 09.09.19
Contract de furnizare aparatură medicală (echipamente medicale) - lista 2 08.11.19
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară a imobilelor din 92 UAT- uri, prin Programul Operațional Regional - Proiectul major privind „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”  
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară a imobilelor - 297 UAT- uri, prin Programul Operațional Regional - Proiectul major privind „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”  
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară a imobilelor din 92 UAT- uri, prin Programul Operațional Regional - Proiectul major privind „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”  
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară a imobilelor din 92 UAT- uri, prin Programul Operațional Regional - Proiectul major privind „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”  
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară a imobilelor din 92 UAT- uri, prin Programul Operațional Regional - Proiectul major privind „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”  
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară a imobilelor din 92 UAT- uri, prin Programul Operațional Regional - Proiectul major privind „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”  
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară a imobilelor - 297 UAT- uri, prin Programul Operațional Regional - Proiectul major privind „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”  
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară a imobilelor din 92 UAT- uri, prin Programul Operațional Regional - Proiectul major privind „Creșterea gradului de acoperire și incluziune a sistemului de înregistrare a proprietăților în zonele rurale din România”