Feedback
I.D.: 28772666

CONTRACT DE FURNIZARE ALIMENTE

Data publicarii
08.06.18 Exista 45.443 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6
Pretul estimativ:
273.348,76 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie alimente pentru Spitalul de Pneumoftiziologie Izvoru. Atribuirea contractelor de achizitie publica se va realiza pe urmatoarele loturi :Lotul nr.1 – Legume, fructe, zarzavaturi roaspete/congelate, Lotul nr. 2 – Diverse conserve, ulei,Lotul nr. 3 – Oua de gaina,Lotul nr. 4 – Lapte si produse din lapte, Lotul nr. 5 – Carne,Lotul nr. 6 – Mezeluri preparate, Lotul 7 - Produse de morarit, Lotul 8 - Condimente si mirode...
Achizitie alimente pentru Spitalul de Pneumoftiziologie Izvoru. Atribuirea contractelor de achizitie publica se va realiza pe urmatoarele loturi :Lotul nr.1 – Legume, fructe, zarzavaturi roaspete/congelate, Lotul nr. 2 – Diverse conserve, ulei,Lotul nr. 3 – Oua de gaina,Lotul nr. 4 – Lapte si produse din lapte, Lotul nr. 5 – Carne,Lotul nr. 6 – Mezeluri preparate, Lotul 7 - Produse de morarit, Lotul 8 - Condimente si mirodenii, Lotul 9 - Diverse produse alimentare, Lotul 10 - peste si produse din peste, Lotul 11 - Paine Se vor încheia contracte de furnizare, pe o perioada de 9 luni: 01.04.2018 - 31.12.2018, cu posibilitatea de prelungire cu inca 4 luni din anul 2019,conform art.165 din HG 395/2016. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Optiuni: Val. minima 273348.76 Val. maxima 410023.14- include suplimentari conf. art. 165 din HG 395/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
CONTRACT DE FURNIZARE ALIMENTE 10.05.18
Prestarea de servicii de Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor şi Execuţia de lucrări, rest de executat, pentru obiectivul de investiţii: Înfiinţare târg săptămânal pentru produse agroalimentare şi de uz general în oraşul Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu - 2109 07.08.24
Prestarea de servicii de Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor şi Execuţia de lucrări, rest de executat, pentru obiectivul de investiţii: Înfiinţare târg săptămânal pentru produse agroalimentare şi de uz general în oraşul Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu - 2109 25.07.24
Prestarea de servicii de Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor şi Execuţia de lucrări, rest de executat, pentru obiectivul de investiţii: Înfiinţare târg săptămânal pentru produse agroalimentare şi de uz general în oraşul Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu - 2109 25.07.24
Furnizare de produse alimentare Cantina Sociala Giurgiu 31.01.24
Pachet 31: Proiectare – faza adaptare la amplasament, asistenta tehnica proiectant si executie lucrari pentru obiectivul de investitie Proiect Tip: Lot 1 – "Construire bază sportivă TIP 2, sat Râu Alb, Nr. 110 B, comuna Sălaşu de Sus, judeţul Hunedoara" – 13823 Lot 2 – "Construire bază sportivă TIP 1, Str. Principală, Nr. 113, sat Băneasa, comuna Băneasa, judeţul Giurgiu" - 13452 17.03.25
Pachet 19 - P + AT + E, pentru obiectivul de investitii: Lot 1 – Reabilitare, modernizare, extindere şi dotare Grădiniţa Jilavele, str. Calea Urziceni, nr. 75, sat Jilavele, comuna Jilavele, judeţul Ialomiţa – 13618 Lot 2 – Reabilitare, modernizare şi dotarea clădirii şcolii Copăcioasa şi schimbarea de destinaţie în Grădiniţa Copăcioasa, sat Copăcioasa, comuna Scoarţa, judeţul Gorj - 12171 22.01.25
Pachet 29: Proiect. faza adap. la amplas., ex. lucrari şi asist. tehn. din partea proiect. pe per. ex. lucr. pt. obiect. de invest.:Lot 1 – "Construire bază sportivă TIP 2, sat Bălăuşeri, comuna Bălăuşeri, judeţul Mureş" - 13989 Lot 2 - "Construire bază sportivă TIP 1, sat Ghimpaţi, comuna Ghimpaţi, judeţul Giurgiu" - 735 12.09.24
Procurare, furnizarea şi montaj dotari necesare pentru finalizarea obiectivului de investitii: "Construire şi dotare sediu primărie comuna Prundu, judeţul Giurgiu" - 2113 13.01.25
SERVICII DE CURĂŢENIE LA REPREZENTANŢELE REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. LOTUL ŢARA ROMÂNEASCĂ 11.06.24