Feedback
I.D.: 3113837

Contract de furnizare a unei “unitati de stocare cu acces direct” (cod CPV: 30233140-4) în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
08.07.14 Exista 528.209 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30233140-4
Pretul estimativ:
53.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare a unei unitati de stocare cu acces direct(cod CPV: 30233140-4)în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare a unei “unitati de stocare cu acces direct” (cod CPV: 30233140-4) în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.05.14
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de dispozitive de stocare în retea (cod CPV: 30233140-4) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 28.03.16
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea de dispozitive de stocare în retea (cod CPV: 30233140-4) în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui Echipament de stocare date (SAN), cod CPV : 30233140-4, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui Echipament de stocare date (SAN), cod CPV : 30233140-4, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini 18.06.18
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui echipament de stocare date (SAN), cod CPV: 30233140-4, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: caietul de sarcini  
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui echipament de stocare date (SAN), cod CPV: 30233140-4, în conformitate cu cerințele minime obligatorii prevăzute în Secțiunea 2: Caietul de sarcini 18.06.18
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de autoturisme (cod CPV: 34110000-1), respectiv 6 (sase) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.1 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 1 si 32 (treizecisidoua) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.2 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 10.11.16
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de autoturisme (cod CPV: 34110000-1), respectiv 6 (sase) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.1 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 1 si 32 (treizecisidoua) autoturisme conform specificatiilor tehnice de la punctul 2.2 Sectiunea 2: Caietul de sarcini corespunzatoare Lotului nr. 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con