Conform aspectelor comunicate prin scrisoarea Comisiei Europene nr. Ares(2020)1847818 privind iniţiativa de investiţii de răspuns la pandemia cu coronavirusul SARS-Cov-2, Comisia Europeană propune mobilizarea fondurilor aferente politicii de coeziune pentru a răspunde într-o manieră flexibilă la nevoile apărute în contextul pandemiei în sectoarele cele mai afectate, ca de exemplu educaţie.
Desfăşurarea de activităţi didacti...
Conform aspectelor comunicate prin scrisoarea Comisiei Europene nr. Ares(2020)1847818 privind iniţiativa de investiţii de răspuns la pandemia cu coronavirusul SARS-Cov-2, Comisia Europeană propune mobilizarea fondurilor aferente politicii de coeziune pentru a răspunde într-o manieră flexibilă la nevoile apărute în contextul pandemiei în sectoarele cele mai afectate, ca de exemplu educaţie.
Desfăşurarea de activităţi didactice în anul şcolar 2020/2021 presupune o serie de măsuri necesare pentru desfăşurarea în bune condiţii a procesului educaţional atât pentru elevi, cât şi pentru cadrele didactice în contextul crizei pandemice create de coronavirusul SARS-CoV-2, pentru a evita o creştere rapidă a infecţiei cu coronavirus, dar şi pentru a crea condiţiile necesare desfăşurării activităţilor didactice.
În vederea realizării proiectului "ECHIPAMENTE IT PENTRU ŞCOLILE DIN COMUNA LUNCA DE JOS, JUDEŢUL HARGHITA", Cod MySMIS 144983, în cadrul Programului Operaţional Competitivitate se vor încheia contracte de furnizare pe baza art. 35 alin (1) din Legea 98/2016, obiectul principal al proiectului sunt tabletele şcolare şi echipamente IT:
Lot 1: Tablete şcolare cu sistem de management pentru dispozitive inclusiv 24 luni net mobil
Cod CPV principal: 30213200-7 - Tablet PC
Cod CPV secundar: 72400000-4 - Servicii de internet
72514000-1 - Servicii de gestionare a instalaţiilor informatice
Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării
Termen de garanţie: minim 24 luni de la data elaborării Procesului verbal de recepţie calitativă şi a punerii în funcţiune
În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei.
Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT.
Lot 2: Echipamente IT: laptopuri şi Sistem All-In-One cu sistem management dispozitive, camere web, proiectoare, ecran proiectie, router wireless şi table interactive
Cod CPV principal: 30213100-6 – Computere portabile
Cod CPV secundar: 30237240-3 - Cameră web
38652120-7 - Videoproiectoare
30213200-7 - Tablet PC
72514000-1 - Servicii de gestionare a instalaţiilor informatice
Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării
Termen de garanţie: minim 24 luni de la data elaborării Procesului verbal de recepţie calitativă şi a punerii în funţiune
În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei.
Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile calendaristice.
Termenul de răspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari: 4 zile calendaristice.