1. Lot 1: Tablete şcolare cu sistem de management pentru dispozitive inclusiv 24 luni net mobil,
1. Tableta 4G, inclusiv 24 luni net mobil: 178 buc
2. Sistem management dispozitive (9 luni), PU în lei/luna: 1602 buc
Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării
Termen de garanţie: minim 24 luni de la data elaborării Procesului verbal de recepţie calitativă şi a pu...
1. Lot 1: Tablete şcolare cu sistem de management pentru dispozitive inclusiv 24 luni net mobil,
1. Tableta 4G, inclusiv 24 luni net mobil: 178 buc
2. Sistem management dispozitive (9 luni), PU în lei/luna: 1602 buc
Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării
Termen de garanţie: minim 24 luni de la data elaborării Procesului verbal de recepţie calitativă şi a punerii în funcţiune
În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei.
Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT.
Descrierea funcţională şi tehnologică al produsului este detaliat în Caietul de sarcini anexat documentaţiei de atribuire.
2. Lot 2: Echipamente IT,
Lot 2: Echipamente IT: laptopuri cu sistem management dispozitive, camere web, proiectoare, ecran proiectie şi table interactive:
1. Laptop: 35 buc
2. Camera web: 24 buc
3. Proiector: 10 buc
4. Ecran proiectie: 10 buc
5. Tabla Interactiva: 4 buc
6. Sistem management dispozitive (9 luni), PU în lei/luna pentru Laptopuri: 315 buc
Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării
Termen de garanţie: minim 24 luni de la data elaborării Procesului verbal de recepţie calitativă şi a punerii în funţiune
În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei.
Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT.
Descrierea funcţională şi tehnologică ale produselor sunt detaliate în Caietul de sarcini anexat documentaţiei de atribuire.