Feedback
I.D.: 66867794

Contract de furnizare "ECHIPAMENTE IT PENTRU ŞCOALA DIN COMUNA PLAIESII DE JOS, JUDEŢUL HARGHITA"

Data publicarii
07.03.22 Exista 121.037 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6 30213200-7
Pretul estimativ:
221.519,22 RON - 221.519,22 RON
174.452,14 RON - 174.452,14 RON
 
 
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Lot 1: Tablete şcolare cu sistem de management pentru dispozitive inclusiv 24 luni net mobil, 1. Tableta 4G, inclusiv 24 luni net mobil: 178 buc 2. Sistem management dispozitive (9 luni), PU în lei/luna: 1602 buc Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării Termen de garanţie: minim 24 luni de la data elaborării Procesului verbal de recepţie calitativă şi a pu...
1. Lot 1: Tablete şcolare cu sistem de management pentru dispozitive inclusiv 24 luni net mobil, 1. Tableta 4G, inclusiv 24 luni net mobil: 178 buc 2. Sistem management dispozitive (9 luni), PU în lei/luna: 1602 buc Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării Termen de garanţie: minim 24 luni de la data elaborării Procesului verbal de recepţie calitativă şi a punerii în funcţiune În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei. Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT. Descrierea funcţională şi tehnologică al produsului este detaliat în Caietul de sarcini anexat documentaţiei de atribuire. 2. Lot 2: Echipamente IT, Lot 2: Echipamente IT: laptopuri cu sistem management dispozitive, camere web, proiectoare, ecran proiectie şi table interactive: 1. Laptop: 35 buc 2. Camera web: 24 buc 3. Proiector: 10 buc 4. Ecran proiectie: 10 buc 5. Tabla Interactiva: 4 buc 6. Sistem management dispozitive (9 luni), PU în lei/luna pentru Laptopuri: 315 buc Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării Termen de garanţie: minim 24 luni de la data elaborării Procesului verbal de recepţie calitativă şi a punerii în funţiune În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei. Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT. Descrierea funcţională şi tehnologică ale produselor sunt detaliate în Caietul de sarcini anexat documentaţiei de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu