Feedback
I.D.: 61007053

Contract de furnizare "Echipamente IT pentru proiectul ECHIPAMENTE IT PENTRU ŞCOALA DIN COMUNA SANTIMBRU, JUDEŢUL HARGHITA"

Data publicarii
16.09.21 Exista 98.903 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
01.10.21
Pretul estimativ:
313.514,14 RON - 313.514,14 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 17.09.21 Publicat la 27.09.21
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform aspectelor comunicate prin scrisoarea Comisiei Europene nr. Ares(2020)1847818 privind iniţiativa de investiţii de răspuns la pandemia cu coronavirusul SARS-Cov-2, Comisia Europeană propune mobilizarea fondurilor aferente politicii de coeziune pentru a răspunde într-o manieră flexibilă la nevoile apărute în contextul pandemiei în sectoarele cele mai afectate, ca de exemplu educaţie. Desfăşurarea de activităţi didacti...
Conform aspectelor comunicate prin scrisoarea Comisiei Europene nr. Ares(2020)1847818 privind iniţiativa de investiţii de răspuns la pandemia cu coronavirusul SARS-Cov-2, Comisia Europeană propune mobilizarea fondurilor aferente politicii de coeziune pentru a răspunde într-o manieră flexibilă la nevoile apărute în contextul pandemiei în sectoarele cele mai afectate, ca de exemplu educaţie. Desfăşurarea de activităţi didactice în anul şcolar 2020/2021 presupune o serie de măsuri necesare pentru desfăşurarea în bune condiţii a procesului educaţional atât pentru elevi, cât şi pentru cadrele didactice în contextul crizei pandemice create de coronavirusul SARS-CoV-2, pentru a evita o creştere rapidă a infecţiei cu coronavirus, dar şi pentru a crea condiţiile necesare desfăşurării activităţilor didactice. În vederea realizării proiectului "ECHIPAMENTE IT PENTRU ŞCOALA DIN COMUNA SANTIMBRU, JUDEŢUL HARGHITA", Cod MySMIS 145125, în cadrul Programului Operaţional Competitivitate se vor încheia contracte de furnizare pe baza art. 35 alin (1) din Legea 98/2016, obiectul principal al proiectului sunt tabletele şcolare şi echipamente IT: Lot 1: Tablete şcolare inclusiv 24 luni net mobil Cod CPV principal: 30213200-7 - Tablet PC Cod CPV secundar: 72400000-4 - Servicii de internet Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării Termen de garanţie: minim 24 luni În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei. Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT. Lot 2: Echipamente IT: laptopuri, camere web, proiectoare cu ecrane de proiecţie şi table interactive Cod CPV principal: 30213100-6 – Computere portabile Cod CPV secundar: 30237240-3 - Cameră web 38652120-7 - Videoproiectoare 30213200-7 - Tablet PC Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării Termen de garanţie: minim 24 luni În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei. Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT. Lot 3: Sistem de management pentru dispozitive Cod CPV principal: 72514000-1 - Servicii de gestionare a instalaţiilor informatice Sistem de Management dispozitive – MDM (pentru 12 luni), care să permită minimum: - instalarea/dezinstalarea aplicaţiilor - restricţionarea accesului la anumite aplicaţii - configurarea aplicaţiilor instalate - localizarea dispozitivelor - blocarea acestora în cazul unor evenimente neprevăzute - posibilitatea blocării funcţiilor de sistem (conexiune date, wi-fi, bluetooth, gps, resetare, etc.) - posibilitatea încărcării de documente pe tabletă de la distanţă. - se vor instala pe tablete (Lot 1) şi laptopuri (în cadrul Lot 2) achiziţionate prin prezenta procedură Sistemul trebuie să fie compatibil atât cu produsul din Lot 1, cât şi produsul/produsele din Lotul 2, de aceea s-a decis atribuirea printr-un lot separat şi nu împreaună cu Lotul 1, respectiv Lotul 2, dat fiind posibilitatea, ca loturile să câştige operatori economici dinstincte. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile calendaristice. Termenul de răspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari: 4 zile calendaristice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu