Feedback
I.D.: 66312718

Contract de furnizare "ECHIPAMENTE IT PENTRU ŞCOLILE DIN COMUNA LUNCA DE JOS, JUDEŢUL HARGHITA"

Data publicarii
17.02.22 Exista 121.344 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6 30213200-7
Pretul estimativ:
103.046,94 RON - 103.046,94 RON
331.258,05 RON - 331.258,05 RON
 
 
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Lot 1: Tablete şcolare cu sistem de management pentru dispozitive inclusiv 24 luni net mobil, 1 Tableta 4G, inclusiv 24 luni net mobil - 82 buc 2 Sistem management dispozitive (12 luni), PU în lei/luna - 984 buc Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării Termen de garanţie: minim 24 luni de la data elaborării Procesului verbal de recepţie calitativă şi a pun...
1. Lot 1: Tablete şcolare cu sistem de management pentru dispozitive inclusiv 24 luni net mobil, 1 Tableta 4G, inclusiv 24 luni net mobil - 82 buc 2 Sistem management dispozitive (12 luni), PU în lei/luna - 984 buc Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării Termen de garanţie: minim 24 luni de la data elaborării Procesului verbal de recepţie calitativă şi a punerii în funcţiune În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei. Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT.. 2. Lot 2: Echipamente IT, Lot 2: Echipamente IT: laptopuri şi Sistem All-In-One cu sistem management dispozitive, camere web, proiectoare, ecran proiectie, router wireless şi table interactive: 1 Laptop: 49 buc 2 Sistem All-In-One: 8 buc 3 Camera web: 38 buc 4 Proiector: 26 buc 5 Ecran proiectie: 26 buc 6 Router wireless: 5 buc 7 Tabla Interactiva: 9 buc 8 Sistem management dispozitive (12 luni), PU în lei/luna pentru Laptopuri şi sistem All-In -One: 684 buc Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării Termen de garanţie: minim 24 luni de la data elaborării Procesului verbal de recepţie calitativă şi a punerii în funţiune În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei. Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu