Feedback
I.D.: 32713739

CONTRACT DE FURNIZARE: ACHIZITIE DOTARI APARATURA SI ECHIPAMENT PENTRU SPITAL ORASENESC BAICOI - 2 LOTURI.

Data publicarii
14.12.18 Exista 205.949 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Pretul estimativ:
36.260,00 RON
141.321,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
CONTRACT DE FURNIZARE: ACHIZITIE DOTARI APARATURA SI ECHIPAMENT PENTRU SPITAL ORASENESC BAICOI - 2 LOTURI. Achizitia include: Livrarea, instalarea, punerea in functiune a aparaturii si echipamentelor medicale si instruirea personalului Spitalului Orasenesc Baicoi. LOT 2: Negatoscop incastrat pentru sala de operatii - 1 buc; Laparoscop (turn laparoscopic) - 1buc; Pistol biopsie automatic - 1buc. Cod CPV: 33100000-1 Echipam...
CONTRACT DE FURNIZARE: ACHIZITIE DOTARI APARATURA SI ECHIPAMENT PENTRU SPITAL ORASENESC BAICOI - 2 LOTURI. Achizitia include: Livrarea, instalarea, punerea in functiune a aparaturii si echipamentelor medicale si instruirea personalului Spitalului Orasenesc Baicoi. LOT 2: Negatoscop incastrat pentru sala de operatii - 1 buc; Laparoscop (turn laparoscopic) - 1buc; Pistol biopsie automatic - 1buc. Cod CPV: 33100000-1 Echipamente medicale LOT 3: Combina cu doua canale (current) - 1 buc; Lampa Solux - 1 buc; Canapea pentru magnetodiaflux - 1 buc. Cod CPV: 33150000-6 Aparate de radioterapie, de mecanoterapie, de electroterapie şi de fizioterapie (Procedura de atribuire a acestor loturi s-a reluat, avand in vedere ca pentru Lotul 2 nu a fost depusa nicio oferta admisibila, iar Lotul 3 nu a fost ofertat si s-a anulat automat in SEAP). Valoarea estimata este compusa din: Valoare estimata LOT 2 + Valoare estimata LOT 3 = 141.321,67 lei fara TVA + 36.260,16 lei fara TVA = 177.581,83 lei fara TVA. AC va raspunde clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari cu 6 zile inainte de termenul limita pentru depunerea ofertelor. Data limita pana la care se pot solicita clarificari: 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
CONTRACT DE FURNIZARE: ACHIZITIE DOTARI APARATURA SI ECHIPAMENT PENTRU SPITAL ORASENESC BAICOI - 2 LOTURI. 20.11.18
ACHIZITIE DOTARI APARATURA SI ECHIPAMENT PENTRU SPITAL ORASENESC BAICOI -4 LOTURI 23.08.18
ACHIZITIE DOTARI APARATURA SI ECHIPAMENT PENTRU SPITAL ORASENESC BAICOI -4 LOTURI  
CONTRACT DE FURNIZARE avand ca obiect: Lotul 1 – MATERIALE SANITARE SI CONSUMABILE MEDICALE; Lotul 2 – MEDICAMENTE; Lotul 3 – DEZINFECTANTI ; Lotul 4 – OBIECTE DE INVENTAR/INSTRUMENTAR 05.07.21
SERVICII PROIECTARE PENTRU OBIECTIVUL: LOT A: "AMENAJARE SENS GIRATORIU LA INTERSECTIA DJ 101D CU DJ 101G, SAT TATARANI, COMUNA BARCANESTI"-RELOCARE/PROTEJARE RETELE DE UTILITATI AFECTATE; LOT B: "AMENAJARE SENS GIRATORIU INTERSECTIE DJ155 CU DN1, COMUNA PAULESTI, KM 68+410, JUDETUL PRAHOVA"-RELOCARE/PROTEJARE RETELE DE UTILITATI AFECTATE; LOT C: "AMENAJARE SENS GIRATORIU INTERSECTIE DN1 CU DJ720, COMUNA FLORESTI SI ORASUL BAICOI, JUDETUL PRAHOVA"- RELOCARE/PROTEJARE RETELE DE UTILITATI AFECTATE; LOT D: "AMENAJARE SENS GIRATORIU INTERSECTIE DN1 CU DJ100D, COMUNA BANESTI, KM 88+100, JUDETUL PRAHOVA"- RELOCARE/PROTEJARE RETELE DE UTILITATI AFECTATE. 09.03.20
Acord cadru furnizare "Echipamente de protectie impotriva contaminarii cu virusul COVID 19"  
ACHIZIŢIE ACCESORII PENTRU BULDOEXCAVATOR SI TRACTOR - 2 LOTURI’’, in cadrul Proiectului: ,,DOTARE COMPARTIMENT SERVICII DE UTILITATI PUBLICE LOCALE SI INTRETINERE DIN CADRUL PRIMARIEI COMUNEI ARICESTII RAHTIVANI, JUDETUL PRAHOVA’’ 28.12.18
ALIMENTE PENTRU CANTINA DE AJUTOR SOCIAL – MUN. CAMPINA:Lotul nr.1 – Lapte, produse din lapte si oua; Lotul nr. 2 – Paine, produse de morarit si produse conexe; Lotul nr. 3 – Carne si produse din carne; Lotul nr. 4 – Legume si zarzavaturi proaspete/congelate; Lotul nr. 5 –Diverse conserve, ulei, condimente 12.12.22
ALIMENTE PENTRU CANTINA DE AJUTOR SOCIAL – MUN. CAMPINA:Lotul nr.1 – Lapte, produse din lapte si oua; Lotul nr. 2 – Paine, produse de morarit si produse conexe; Lotul nr. 3 – Carne si produse din carne; Lotul nr. 4 – Legume si zarzavaturi proaspete/congelate; Lotul nr. 5 –Diverse conserve, ulei, condimente 11.04.24
ALIMENTE PENTRU CANTINA DE AJUTOR SOCIAL – MUN. CAMPINA 20.12.21