Feedback
I.D.: 39411243

CONTRACT DE FURNIZARE Achiziţie şi montaj echipament IT proiect „Venus – Împreună pentru o viaţă în siguranţă!„- POCU 465/4/4/128038 -DGASPC Prahova partener,

Data publicarii
29.10.19 Exista 261.871 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
11.11.19
Pretul estimativ:
11.344,55 RON - 11.344,55 RON
Documente participare:
  1. Model contract de furnizare echipament IT.docx
  2. Caiet de sarcini VENUS.pdf
  3. FisaDate_DF1067874.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
„Venus – Împreună pentru o viaţă în siguranţă !„ Pentru perioada de implementare a proiectului Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, în calitate de partener în cadrul proiectului şi în calitate de autoritate contractantă, a stabilit următoarele obiective pentru gestionarea portofoliului de achiziţii publice care face obiectul Strategiei de Achiziţii Publice: A. Obiectiv general: Asigurarea neces...
„Venus – Împreună pentru o viaţă în siguranţă !„ Pentru perioada de implementare a proiectului Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, în calitate de partener în cadrul proiectului şi în calitate de autoritate contractantă, a stabilit următoarele obiective pentru gestionarea portofoliului de achiziţii publice care face obiectul Strategiei de Achiziţii Publice: A. Obiectiv general: Asigurarea necesarului de produse, servicii şi lucrări pentru implementarea proiectului, în vederea realizării obiectivelor acestuia şi atingerii indicatorilor, în condiţii de legalitate, eficienţă şi eficacitate. B. Obiective specifice: 1) Creşterea transparenţei proceselor de achiziţii publice de produse, servicii şi lucrări derulate de Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova; 2) Creşterea eficienţei proceselor de achiziţie publică, respectiv asigurarea necesarului de produse/servicii/lucrări de calitate, la cele mai bune costuri/preţuri de achiziţie, în condiţii de legalitate; 3) Planificarea şi organizarea adecvată a proceselor de achiziţie publică în vederea prevenirii apariţiei de întârzieri în asigurarea necesarului de produse, servicii şi lucrări pentru desfăşurarea corespunzătoare a activităţii proiectului; 4) Utilizarea eficientă a resurselor profesionale şi financiare ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova pentru asigurarea necesarului de produse, servicii şi lucrări în cadrul proiectului. Denumirea contractului:Achiziţia de echipamente IT- Laptop( licenta inclusa)- 3 buc. + imprimanta scaner-1 buc. b) Categoria: Contract de furnizare. c) Codul de clasificare CPV: 30213100-6 Computere portabile(Rev.2), 48761000-0 Pachete sowtware antivirus(rev.2), 48218000-9 Pachete software pentru gestionarea licentelor(Rev.2), 30232110-8 Imprimante laser(Rev.2) Identificarea in cadrul Programului Anual al Achizitiilor Publice. Achiziţia este prevăzută în cadrul Programului Anual al Achiziţiilor Publice din cadrul Proiectului: „Venus- Impreuna pentru o viata in siguranta!” Sursa de finanţare: Fondurile alocate pentru efectuarea achiziţiei sunt prevazute în Fondul Social European, POCU(2014-2020), Axa prioritara 4: Incluziunea sociala si combaterea saraciei în cadrul Contractului POCU : 465/4/4/128038 si Act aditional nr.1. Procedura de achiziţie se va finaliza prin încheierea uni contract de furnizare, valabil 30 de zile de la data semnarii de catre ambele parti.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
CONTRACT DE LUCRĂRI- Lucrari de renovare in cadrul Proiectului Venus- Impreuna pentru o viata in siguranta! Proiectare şi execuţie/extindere instalaţie electrică interioară la C.S.C. ,,Cireşarii" Ploieşti 24.08.20
SERVICII DE FORMARE IN MANAGEMENTUL CALITATII – INSTRUMENTUL CAF Cod SIPOCA 464, Cod SMIS2014+ 119511 13.09.18
Contract furnizare de Produse Farmaceutice - pentru unităţile de asistenţă socială din subordinea autorităţii contractante. 28.03.23
Achizitia de produse categoria - PRODUSE FARMACEUTICE - pentru unităţile de asistenţă socială din subordinea autorităţii contractante. 30.09.22
Contract furnizare de Produse Farmaceutice - pentru unităţile de asistenţă socială din subordinea autorităţii contractante. 23.06.23
Achiziţie de produse din categoria ,,PRODUSE FARMACEUTICE"- pentru unităţile de asistenţă socială din subordinea autorităţii contractante 04.03.24
Achizitie execuţie de lucrări de construcţii în cadrul proiectului "Înfiinţarea Complexului de Locuinţe Protejate Călineşti, judeţul Prahova: ansamblu de trei locuinţe protejate + 1 centru de zi" 22.09.21
Achizitie execuţie de lucrări de construcţii în cadrul proiectului "Înfiinţarea Complexului de Locuinţe Protejate Călineşti, judeţul Prahova: ansamblu de trei locuinţe protejate + 1 centru de zi" 12.08.21
Achizitie execuţie de lucrări de construcţii în cadrul proiectului "Înfiinţarea Complexului de Locuinţe Protejate Călineşti, judeţul Prahova: ansamblu de trei locuinţe protejate + 1 centru de zi" 12.08.21
Achizitie executie lucrari de constructii in cadrul proiectului "Înfiinţarea Complexului de Locuinţe Protejate Călineşti, judeţul Prahova: ansamblu de două locuinţe protejate + 1 centru de zi" 20.09.21