„Venus – Împreună pentru o viaţă în siguranţă !„
Pentru perioada de implementare a proiectului Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, în calitate de partener în cadrul proiectului şi în calitate de autoritate contractantă, a stabilit următoarele obiective pentru gestionarea portofoliului de achiziţii publice care face obiectul Strategiei de Achiziţii Publice:
A. Obiectiv general:
Asigurarea neces...
„Venus – Împreună pentru o viaţă în siguranţă !„
Pentru perioada de implementare a proiectului Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, în calitate de partener în cadrul proiectului şi în calitate de autoritate contractantă, a stabilit următoarele obiective pentru gestionarea portofoliului de achiziţii publice care face obiectul Strategiei de Achiziţii Publice:
A. Obiectiv general:
Asigurarea necesarului de produse, servicii şi lucrări pentru implementarea proiectului, în vederea realizării obiectivelor acestuia şi atingerii indicatorilor, în condiţii de legalitate, eficienţă şi eficacitate.
B. Obiective specifice:
1) Creşterea transparenţei proceselor de achiziţii publice de produse, servicii şi lucrări derulate de Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova;
2) Creşterea eficienţei proceselor de achiziţie publică, respectiv asigurarea necesarului de produse/servicii/lucrări de calitate, la cele mai bune costuri/preţuri de achiziţie, în condiţii de legalitate;
3) Planificarea şi organizarea adecvată a proceselor de achiziţie publică în vederea prevenirii apariţiei de întârzieri în asigurarea necesarului de produse, servicii şi lucrări pentru desfăşurarea corespunzătoare a activităţii proiectului;
4) Utilizarea eficientă a resurselor profesionale şi financiare ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova pentru asigurarea necesarului de produse, servicii şi lucrări în cadrul proiectului.
Denumirea contractului:Achiziţia de echipamente IT- Laptop( licenta inclusa)- 3 buc. + imprimanta scaner-1 buc.
b) Categoria: Contract de furnizare.
c) Codul de clasificare CPV: 30213100-6 Computere portabile(Rev.2), 48761000-0 Pachete sowtware antivirus(rev.2), 48218000-9 Pachete software pentru gestionarea licentelor(Rev.2), 30232110-8 Imprimante laser(Rev.2)
Identificarea in cadrul Programului Anual al Achizitiilor Publice.
Achiziţia este prevăzută în cadrul Programului Anual al Achiziţiilor Publice din cadrul Proiectului: „Venus- Impreuna pentru o viata in siguranta!”
Sursa de finanţare: Fondurile alocate pentru efectuarea achiziţiei sunt prevazute în Fondul Social European, POCU(2014-2020), Axa prioritara 4: Incluziunea sociala si combaterea saraciei în cadrul Contractului POCU : 465/4/4/128038 si Act aditional nr.1.
Procedura de achiziţie se va finaliza prin încheierea uni contract de furnizare, valabil 30 de zile de la data semnarii de catre ambele parti.