In cadrul contractului se vor executa urmatoarele:
Lot 1: Executia lucrarilor pentru "Modernizarea si reabilitarea infrastructurii rutiere" in Municipiul Bailesti, Judetul Dolj
Modernizarea si reabilitarea infrastructurii rutiere utilizate prioritar pentru transportul public de persoane urban -15,184 km.
Strazile nu mai corespund necesitatilor municipiului, atat din punctul de vedere al exploatarii si intretinerii, cat si ...
In cadrul contractului se vor executa urmatoarele:
Lot 1: Executia lucrarilor pentru "Modernizarea si reabilitarea infrastructurii rutiere" in Municipiul Bailesti, Judetul Dolj
Modernizarea si reabilitarea infrastructurii rutiere utilizate prioritar pentru transportul public de persoane urban -15,184 km.
Strazile nu mai corespund necesitatilor municipiului, atat din punctul de vedere al exploatarii si intretinerii, cat si din punctul de vedere al dezvoltarii economice. Sunt inadecvate exploatarii de catre mijloacele de transport de orice fel. Circulatia autoturismelor in conditiile actuale inseamna: consum specific ridicat de combustibil, uzura rapida a mijloacelor de transport, viteza redusa si implicit timp irosit,dar si uzura accentuate in continuare a strazilor care poate duce la impracticabilitate. Circulatia autoturismelor mici se face cu mare dificultate.
ln plan strazile au o geometrie structurata pe aliniamente si curbe cu un nivel de sinuozitate specific drumurilor din zona de campie, fiind practic drepte. Viteza de deplasare are valori mici (20-25 km/h) din cauza defectelor structurii rutiere.
ln ceea ce priveste configuratia traseului in profil longitudinal, acesta se caracterizeaza prin zone plate, cu declivitati de maxim2%.
ln profil transversal, strazile au caracteristicile unor drumuri cu doua benzi de circulate. Profilul transversal curent este la nivelul terenului, sau de mic rambleu.
Pe multe sectoare de strada, nu sunt pante transversale care sa permita evacuarea apelor meteorice cazute pe zona carosabila.
Strazile in marea lor majoritate nu au trotuare, iar acolo unde acestea exista ele sunt degradate, circulatia pietonilor facandu-se pe carosabil.
Strazile prevazute sa se modernizeze sunt o parte pavate cu pavele si bolovani de rau si o parte pietruite sau din pamant si altele au imbracaminte asfaltica. Fundatia pavajelor este din balast de 15-20 cm grosime iar suprafata asfaltica prezinta degradari mari (gropi, valuriri, faiantari, etc.).
ln urma executarii sistemului centrailizat de alimentare cu apa si canalizare menajera s-au deteriorat sistemele existente de scurgere a apelor pluviale. Din aceasta cauza este necesara o decolmatare si reparatie a gaigerelor existente, respectiv o îndesire a acestora pe tronsoanele de strazi ce nu beneficiaza de un sistem adecvat de scurgere a apelor pluviale.
Pe strazile analizate s-au putut identifica, la data parcurgerii traseului, cateva gaigere care se pot se mentine efectuand insa lucrari de reparatii si de completare cu dotarile necesare.ln concluzie, se poate spune ca este necesar sa se consolideze platforma acestor strazi prin realizarea unei structuri rutiere moderne si sa se asigure scurgerea apelor prin repararea sistemului de gaigere existente sl completarea cu gaigere noi.
Pe strazile analizate, nu exista un sistem de semnalizare orizontala si verticala conform normelor.
Traficul pietonal se desfasoara in general pe partea carosabila, sau pe sectoarele existente de trotuare. Volumul traficului auto este usor, iar intensitatea redusa.
De-a lungul strazilor sunt amplasate retelele de alimentare cu energie electrica, apa potabila si canalizare menajera.
Lot 2: Executia lucrarilor pentru "Modernizarea si dezvoltarea infrastucturii pietonale" in Municipiul Bailesti, Judetul Dolj
Reabilitare/ modernizare trotuare, care sa faciliteze accesul inclusiv pentru persoanele cu nevoi speciale, suprafata reabilitata 58.500 mp.
Starea tehnica a trotuarelor existente este proasta sau acestea nu exista pe mai multe strazi, iar circulatia pietonilor se face in conditii dificile. Este necesar sa se refaca total structura rutiera pentru o circulatie in conditii de siguranta si confort.
ln plan, cat si in profil longitudinal, trotuarele copiaza cota strazilor amenajate.
ln profil transversal, trotuarele au latimi cuprinse intre 0 m si 1.5m.
Trotuarele existente sunt in stare avansata de degradare sau sunt realizate din dale prefabricate de beton.
ln cazul strazilor din pamant sau balastate, nu exista trotuare.
Traficul pietonal se desfasoara in general pe partea carosabila, sau pe sectoarele existente de trotuare. Volumul traficului auto este usor, iar intensitatea redusa.
De-a lungul strazilor sunt amplasate retelele de alimentare cu energie electrica, apa potabila si canalizare.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 11 zile de data limita de depunere a ofertelor.