Obiectul viitorului contract de executie lucrari il reprezintă lucrarile pentru “Extinderea si modernizarea cailor de acces in incinta SCJUPBT", in conformitate cu specificatiile minime precizate in Caietul de sarcini si a documentaţiei tehnice aferente proiectului.
Valoarea estimată a contractului de executie lucrari a fost determinata de proiectant si prevazuta in Devizul genaral de lucrari.
CLAUZA SUSPENSIVA -...
Obiectul viitorului contract de executie lucrari il reprezintă lucrarile pentru “Extinderea si modernizarea cailor de acces in incinta SCJUPBT", in conformitate cu specificatiile minime precizate in Caietul de sarcini si a documentaţiei tehnice aferente proiectului.
Valoarea estimată a contractului de executie lucrari a fost determinata de proiectant si prevazuta in Devizul genaral de lucrari.
CLAUZA SUSPENSIVA - Prezenta procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este initiata sub incidenta unei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.
Astfel, avand in vedere dispozitiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice si HG 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie de catre Ministerul Sanatatii.
In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire , in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art. 212, alin.1, lit.c din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.
Data asigurarii finantarii va corespunde cu data incheierii Contractului de executie lucrari si in acest sens ofertantul declarat castigator va avea obligatia prelungirii perioadei de valabilitate a ofertei si a garantiei de participare pentru o perioada de 12 luni de la data primirii Comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Clauze contractuale – Modalitati de modificare a contractului.
Tipul de contract este contract de executie lucrari, iar beneficiarul are dreptul de a solicita actualizarea valorii contractului conform Instructiunii 1 a ANAP /2021.
Părţile contractante au dreptul pe durata îndeplinirii contractului de a conveni modificarea clauzelor contractuale, prin act adiţional, în condiţiile art. 221 din Legea nr.98/2016 actualizată.
Ofertanţii participanti la prezenta procedura acceptă utilizarea condiţiei suspensive de mai sus.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. Autoritatea Contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: a 11-a zi, conform prevederilor art. 160-161 din Legea 98/2016 cu respectarea prevederilor art. 8 din HG 419/2018. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/).