Prin prezentul contract se vor realiza lucrări așa cum sunt cuprinse in Proiectul Tehnic si anexele aferente acestuia. Vor
fi realizate urmatoarele tipuri de lucrări:- modernizarea/lărgirea drumului la 2 benzi de circulație pe sens;- realizarea
dispozitivelor de colectare și scurgere a apelor pluviale;- racordarea cu străzile laterale și amenajarea acceselor la proprietăți,
inclusiv amenajarea podețelor la...
Prin prezentul contract se vor realiza lucrări așa cum sunt cuprinse in Proiectul Tehnic si anexele aferente acestuia. Vor
fi realizate urmatoarele tipuri de lucrări:- modernizarea/lărgirea drumului la 2 benzi de circulație pe sens;- realizarea
dispozitivelor de colectare și scurgere a apelor pluviale;- racordarea cu străzile laterale și amenajarea acceselor la proprietăți,
inclusiv amenajarea podețelor laterale pentru continuitatea scurgerii apelor pluviale din zona drumului;- amenajarea sensurilor
giratorii, a intersecțiilor semaforizate și a trecerilor de pietoni semaforizate;- realizare trotuare pe anumite sectoare;-
elemente de siguranța circulației;- iluminat în sensurile giratorii;- intervenții la rețele electrice, de gaz, de apă, telecomunicații,
etc.;- intervenții la rețeaua de troleibuz (inclusiv deplantare/ plantare stâlpi de susținere linie de contact);- amenajare
stații bus.- lucrari semaforizareOfertantul VA ELABORA DOCUMENTAȚIA TEHNICĂ COMPLETĂ (P. Th. – piese scrise, piese desenate,
caiet de sarcini, detalii de execuție și avize conform reglementărilor în vigoare) privind „REALIZARE INSTALAȚIE DE SEMAFORIZARE”.Documentația
privind realizarea semaforizării: 4 intersecții în cruce (detaliere proiect tehnic, diagrama funcționare) va fi în concordanță
cu prevederile din legale in vigoare, în vederea obținerii tuturor avizelor/acordurilor necesare execuției lucrărilor respective.Lucrările
aferente prezentei documentații, vor fi realizate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, proiectului tehnic
inclusiv anexele aferente acestuia, a documentației postate in SEAP si a legislației in vigoare.Lucrările care fac obiectul
prezentei proceduri, se vor realiza in 6 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor de către beneficiar,
conform documentației de atribuire.Valoarea estimata nu cuprinde contravaloarea cheltuielilor diverse și neprevăzute, acestea
nu vor face obiectul procedurii, nu intra in valoarea de ofertare.Cheltuielile diverse și neprevăzute sunt in cuantum de maxim
10% din C+M, calculat conform legii ( HG 907/2016) și pot fi accesate/utilizate oricând pe durata implementării contractului,
in conformitate cu prevederile modelului de contract aprobat prin HG nr.1/2018, cu modificările si completările ulterioare,
în condițiile prevăzute la art.221 din Legea 98/2016.În măsura în care modificările nu sunt substanțiale, din contravaloarea
cheltuielilor diverse și neprevăzute, vor fi decontate lucrări care pot interveni pe durata implementării contractului, in
conformitate cu prevederile modelului de contract aprobat prin HG nr.1/2018, cu modificările si completările ulterioare, (conform
HG 907/2016), în baza prețurilor unitare ofertate, prin aplicarea prevederilor art.221 alin.(1), lit a) si respectiv lit.e)
si f) din Legea 98/2016, dacă este cazul. Autoritatea contractantă, pe parcursul derulării contractului de lucrări, in cazul
in care situația de pe teren o impune, poate recurge la aplicarea prevederilor art. 221 lit.e) si f) din Legea 98/2016Autoritatea
contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare /informații suplimentare, in a 12-a zi
înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in condițiile in care solicitările se vor adresa cu cel puțin
22 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificările depuse după acest termen nu vor mai
fi luate in considerare.