Prin prezentul contract se vor realiza lucrări aşa cum sunt cuprinse in Proiectul Tehnic si anexele aferente acestuia.
Vor fi realizate urmatoarele tipuri de lucrări:
- modernizarea/lărgirea drumului la 2 benzi de circulaţie pe sens;
- realizarea dispozitivelor de colectare şi scurgere a apelor pluviale;
- racordarea cu străzile laterale şi amenajarea acceselor la proprietăţi, inclusiv amenajarea podeţelor laterale p...
Prin prezentul contract se vor realiza lucrări aşa cum sunt cuprinse in Proiectul Tehnic si anexele aferente acestuia.
Vor fi realizate urmatoarele tipuri de lucrări:
- modernizarea/lărgirea drumului la 2 benzi de circulaţie pe sens;
- realizarea dispozitivelor de colectare şi scurgere a apelor pluviale;
- racordarea cu străzile laterale şi amenajarea acceselor la proprietăţi, inclusiv amenajarea podeţelor laterale pentru continuitatea scurgerii apelor pluviale din zona drumului;
- amenajarea sensurilor giratorii, a intersecţiilor semaforizate şi a trecerilor de pietoni semaforizate;
- realizare trotuare pe anumite sectoare;
- elemente de siguranţa circulaţiei;
- iluminat în sensurile giratorii;
- intervenţii la reţele electrice, de gaz, de apă, telecomunicaţii, etc.;
- intervenţii la reţeaua de troleibuz (inclusiv deplantare/ plantare stâlpi de susţinere linie de contact);
- amenajare staţii bus.
- lucrari semaforizare
Ofertantul VA ELABORA DOCUMENTAŢIA TEHNICĂ COMPLETĂ (P. Th. – piese scrise, piese desenate, caiet de sarcini, detalii de execuţie şi avize conform reglementărilor în vigoare) privind "REALIZARE INSTALAŢIE DE SEMAFORIZARE".
Documentaţia privind realizarea semaforizării: 4 intersecţii în cruce (detaliere proiect tehnic, diagrama funcţionare) va fi în concordanţă cu prevederile din legale in vigoare, în vederea obţinerii tuturor avizelor/acordurilor necesare execuţiei lucrărilor respective.
Lucrările aferente prezentei documentaţii, vor fi realizate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, proiectului tehnic inclusiv anexele aferente acestuia, a documentaţiei postate in SEAP si a legislaţiei in vigoare.
Lucrările care fac obiectul prezentei proceduri, se vor realiza in 6 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor de către beneficiar, conform documentaţiei de atribuire.
Valoarea estimata nu cuprinde contravaloarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute, acestea nu vor face obiectul procedurii, nu intra in valoarea de ofertare.
Cheltuielile diverse şi neprevăzute sunt in cuantum de maxim 10% din C+M, calculat conform legii ( HG 907/2016) şi pot fi accesate/utilizate oricând pe durata implementării contractului, in conformitate cu prevederile modelului de contract aprobat prin HG nr.1/2018, cu modificările si completările ulterioare, în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea 98/2016.
În măsura în care modificările nu sunt substanţiale, din contravaloarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute, vor fi decontate lucrări care pot interveni pe durata implementării contractului, in conformitate cu prevederile modelului de contract aprobat prin HG nr.1/2018, cu modificările si completările ulterioare, (conform HG 907/2016), în baza preţurilor unitare ofertate, prin aplicarea prevederilor art.221 alin.(1), lit a) si respectiv lit.e) si f) din Legea 98/2016, dacă este cazul. Autoritatea contractantă, pe parcursul derulării contractului de lucrări, in cazul in care situaţia de pe teren o impune, poate recurge la aplicarea prevederilor art. 221 lit.e) si f) din Legea 98/2016
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţii suplimentare, in a 12-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in condiţiile in care solicitările se vor adresa cu cel puţin 22 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificările depuse după acest termen nu vor mai fi luate in considerare.