Prezenta procedură de atribuire a contractului de Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții „Asfaltare DJ 177A, km
6+850 - 43+615, Frasin - Stulpicani - Ostra - Tarnita - Holda (DN 17B), judetul Suceava - Etapa 2"., are în vedere asigurarea
următoarelor aspecte:EXECUŢIE LUCRĂRI: Execuția lucrărilor în conformitate cu documentația PT avizată și pe baza documentației
Detalii de Execuție aferentă...
Prezenta procedură de atribuire a contractului de Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții „Asfaltare DJ 177A, km
6+850 - 43+615, Frasin - Stulpicani - Ostra - Tarnita - Holda (DN 17B), judetul Suceava - Etapa 2"., are în vedere asigurarea
următoarelor aspecte:EXECUŢIE LUCRĂRI: Execuția lucrărilor în conformitate cu documentația PT avizată și pe baza documentației
Detalii de Execuție aferentă Proiectului Tehnic. Descrierea lucrărilor este disponibilă în Documentația tehnică
si în Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire. Având în vedere că, obiectivul de investiții
„Asfaltare DJ 177A, km 6+850 - 43+615, Frasin - Stulpicani - Ostra - Tarnita - Holda (DN 17B), judetul Suceava - Etapa 2”,
este inclus spre finanțare prin Programului Național de Investiții „Anghel Saligny”, este necesar a se amplasa la locul investiției
doua panouri de informare, cu privire la implementarea proiectului, conform Ordinului nr. 1333/2021 privind aprobarea Normelor
metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului
naţional de investiţii "Anghel Saligny", pentru categoriile de investiţii prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanţa
de urgenţă a Guvernului nr. 95/2021, Anexa A la normele metodologice. Contractantul va include prin organizarea
de șantier: Proiectare/machetare panou/folii inscripționate; Realizare panou/folii inscripționate; Instalare panou; Întreținerea
acestuia pe perioada implementării programului; Asigurarea condițiilor de siguranță, stabilitate, etc.Conform Devizului general
elaborat și aprobat de către autoritatea contractantă, valoarea estimată este de : 37.564.974,48 lei fără TVA, din care:
Cap.1.2 – Amenajarea terenului: 2.408.698,37 lei fără TVA Cap. 1.4. Cheltuieli pentru relocarea/protecția utilităților: 2.063.448,71
lei fără TVA Cap. 4.1. Construcții și instalații: 32.720.843,46 lei fără TVA Cap. 5.1.1. Lucrări de construcții si instalații
aferente organizării de șantier: 371.983,94 lei fără TVADurata contractului: 36 luni de la emiterea ordinului scris de începere
a lucrărilorDescrierea lucrărilor este disponibilă în documentația tehnică atasată în SEAP.Orice operator economic are dreptul
de a solicita clarificări sau informații suplimentare cel mai târziu cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor,
conform art. 160 alin. (1) și alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare. În măsura în care
solicitările de clarificări sau informații suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, autoritatea contractantă
va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art.
27 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru
din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările și completările
ulterioare. Solicitările de clarificări sau orice alte informații suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul
SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de
certificare acreditat. Autoritatea contractantă stabilește următorul termen de răspuns la solicitările de clarificări/informații
suplimentare: - primul termen-limită: cu 20 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată
în anunțul de participare; - al doilea termen-limită: cu 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor