Feedback
I.D.: 103223270

Contract de execuţie lucrări pentru obiectivul "Modernizare în vederea creşterii eficienţei energetice a sediului Inspectoratului de Poliţie Judeţean Sibiu"-C5-B2.1b-165 cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1.

Data publicarii
25.09.24 Exista 112.622 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
17.298.368,31 RON - 17.298.368,31 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Creşterea performanţei energetice a clădirilor se va realiza prin lucrări de reabilitare termicã, eficientizarea instalaţiilor şi a echipamentelor, utilizarea energiei solare fotovoltaice. Aceasta va avea ca efect reducerea consumurilor energetice pentru încălzirea spaţiilor, în condiţiile asigurării şi menţinerii climatului termic interior, respectiv reducerea costurilor de întreţinere cu încălzirea şi reducerea emisiilor ...
Creşterea performanţei energetice a clădirilor se va realiza prin lucrări de reabilitare termicã, eficientizarea instalaţiilor şi a echipamentelor, utilizarea energiei solare fotovoltaice. Aceasta va avea ca efect reducerea consumurilor energetice pentru încălzirea spaţiilor, în condiţiile asigurării şi menţinerii climatului termic interior, respectiv reducerea costurilor de întreţinere cu încălzirea şi reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, se reduc consumurile de energie primară, scad costurile de întreţinere, cresc economiile realizate.Lucrărilor de eficientizare energetică se vor realiza în scopul atingerii indicatorilor de performanţă energetică asumaţi de către Autoritatea Contractantă prin Cererea de Finanţare şi prin Contractul de Finanţare. Planificarea contractului de faţă este următoarea: ETAPA I (12 luni de la data ordinului de începere) – execuţia lucrărilor va cuprinde: Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor aferente proiectului tehnic de execuţie pus la dispoziţie, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror neconcordanţe şi defecte rezultate în urma executării contractului, în termenul contractat. Racordarea la utilităţi-realizarea branşamentelor/racorduri în funcţie de consumurile rezultate în urma proiectării; ATENŢIE: Oferta va cuprinde toate etapele aferente executării şi recepţionării lucrărilor, sens în care se va lua în calcul şi timpul necesar realizării acestor lucrări, astfel încât la momentul recepţiei terminării lucrărilor, obiectivul de investiţii să fie funcţional. Furnizare şi montare / punere în funcţiune utilaje şi echipamente; Pregătirea şi instruirea personalului beneficiarului investiţiei în vederea utilizării echipamentelor furnizate în cadrul contractului. ETAPA II – etapa de finalizare a obiectivului de investiţii şi recepţia la terminarea lucrărilor va cuprinde: Autorizări ISCIR, puneri în funcţiune, calibrări, verificări metrologice ale utilajelor aferente investiţiei care impun avizare, autorizări etc; Efectuarea probelor, testelor, încercărilor, punerea în funcţiune a instalaţiilor, recepţiilor lucrărilor executate pentru branşarea şi racordarea la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, conform avizelor obţinute şi a documentaţiilor elaborate; Participarea în mod obligatoriu a executantului lucrărilor, la recepţia la terminarea lucrărilor, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Ofertantul are obligaţia testării/efectuării probelor şi recepţionării acestora pe fiecare tronson în parte, în conformitate cu prevederile legale naţionale şi prescripţiile tehnice în vigoare, cu respectarea termenului contractat. ETAPA III – Etapa de garanţie a lucrărilor (5 ani/60 luni) va cuprinde: Executantul, la solicitarea Autorităţii contractante, va remedia eventualele lucrări deteriorate ce pot apărea în perioada de garanţie a lucrărilor de construcţii, instalaţii, echipamente, sisteme etc. Recepţia finală a lucrărilor; Participarea în mod obligatoriu a executantului la recepţia finală, în calitate de invitat, conform prevederilor art. 25, alin. (2) din HG 273/1994 modificată prin HG 343/18.05.2017. Prin intermediul componentei C5 - Valul Renovării din cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă se propune îmbunătăţirea fondului construit printr-o abordare integrată a eficienţei energetice, a consolidării seismice, a reducerii riscului la incendiu şi a tranziţiei către clădiri verzi şi inteligente, conferind respectul cuvenit pentru estetică şi calitatea arhitecturală a acestuia. Activităţile şi lucrările realizate în cadrul proiectului sunt considerate conforme cu principiul de "a nu prejudicia în mod semnificativ" (DNSH – Do no Significant Harm), prevăzute în Comunicarea Comisiei – Orientări tehnice privind aplicarea principiului de "a nu aduce prejudicii semnificative" în temeiul Regulamentului privind Mecanismul de redresare şi rezilienţă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul "Modernizare în vederea creşterii eficienţei energetice a sediului Inspectoratului de Poliţie Judeţean Sibiu"-C5-B2.1b-165 cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1  
Proiectare tehnică şi execuţie de lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii “Reabilitarea si modernizarea pavilionului 45-70-03 apartinand I.J.J. Sibiu" cod C5-B2.2.b51, cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice  
Execuţie lucrări de intervenţie privind realizarea obiectivului "RENOVARE SEDIU UAT MERGHINDEAL, CORP C1 ŞI CORP C2, COMUNA MERGHINDEAL, JUD. SIBIU" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ  
Execuţie lucrări de intervenţie privind realizarea obiectivului "RENOVARE SEDIU UAT MERGHINDEAL, CORP C1 ŞI CORP C2, COMUNA MERGHINDEAL, JUD. SIBIU" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ - reluata  
Execuţie lucrări de intervenţie privind realizarea obiectivului "RENOVARE SEDIU UAT MERGHINDEAL, CORP C1 ŞI CORP C2, COMUNA MERGHINDEAL, JUD. SIBIU" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ 15.11.23
Execuţie lucrări de intervenţie privind realizarea obiectivului "RENOVARE SEDIU UAT MERGHINDEAL, CORP C1 ŞI CORP C2, COMUNA MERGHINDEAL, JUD. SIBIU" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ - reluata 30.01.24
Studiu de fezabilitate "Reabilitare si extindere drumuri agricole comunale "  
Documentatie SF extindere zone teren pentru constructii locuinte  
Contract de execuţie lucrări pentru obiectivul "Modernizare în vederea creşterii eficienţei energetice a sediului Inspectoratului de Poliţie Judeţean Sibiu"-C5-B2.1b-165 cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1. 23.05.24
Studiu de fezabilitate pentru obiectivul „Amenajare piste de biciclete şi parc în comuna Marpod”