Prezenta procedură de atribuire a contractului de Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Asfaltare DJ 177A, km 6+850 - 43+615, Frasin - Stulpicani - Ostra - Tarnita - Holda (DN 17B), judetul Suceava - Etapa 2"., are în vedere asigurarea următoarelor aspecte:
EXECUŢIE LUCRĂRI:
Execuţia lucrărilor în conformitate cu documentaţia PT avizată şi pe baza documentaţiei Detalii de Execuţie aferentă Proiectului T...
Prezenta procedură de atribuire a contractului de Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Asfaltare DJ 177A, km 6+850 - 43+615, Frasin - Stulpicani - Ostra - Tarnita - Holda (DN 17B), judetul Suceava - Etapa 2"., are în vedere asigurarea următoarelor aspecte:
EXECUŢIE LUCRĂRI:
Execuţia lucrărilor în conformitate cu documentaţia PT avizată şi pe baza documentaţiei Detalii de Execuţie aferentă Proiectului Tehnic.
Descrierea lucrărilor este disponibilă în Documentaţia tehnică si în Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Având în vedere că, obiectivul de investiţii "Asfaltare DJ 177A, km 6+850 - 43+615, Frasin - Stulpicani - Ostra - Tarnita - Holda (DN 17B), judetul Suceava - Etapa 2", este inclus spre finanţare prin Programului Naţional de Investiţii "Anghel Saligny", este necesar a se amplasa la locul investiţiei doua panouri de informare, cu privire la implementarea proiectului, conform Ordinului nr. 1333/2021 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului naţional de investiţii "Anghel Saligny", pentru categoriile de investiţii prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 95/2021, Anexa A la normele metodologice.
Contractantul va include prin organizarea de şantier: Proiectare/machetare panou/folii inscripţionate; Realizare panou/folii inscripţionate; Instalare panou; Întreţinerea acestuia pe perioada implementării programului; Asigurarea condiţiilor de siguranţă, stabilitate, etc.
Conform Devizului general elaborat şi aprobat de către autoritatea contractantă, valoarea estimată este de : 37.564.974,48 lei fără TVA, din care:
Cap.1.2 – Amenajarea terenului: 2.408.698,37 lei fără TVA
Cap. 1.4. Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor: 2.063.448,71 lei fără TVA
Cap. 4.1. Construcţii şi instalaţii: 32.720.843,46 lei fără TVA
Cap. 5.1.1. Lucrări de construcţii si instalaţii aferente organizării de şantier: 371.983,94 lei fără TVA
Durata contractului: 36 luni de la emiterea ordinului scris de începere a lucrărilor
Descrierea lucrărilor este disponibilă în documentaţia tehnică atasată în SEAP.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare cel mai târziu cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.
Autoritatea contractantă stabileşte următorul termen de răspuns la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
- primul termen-limită: cu 20 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare;
- al doilea termen-limită: cu 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor