Achizitia se refera la delegarea prin concesiune pentru activitatea de colectare separată şi transport separat al deşeurilor municipale şi al deşeurilor similare provenite din activităţi comerciale din industrie şi instituţii, inclusiv fracţii colectate separat, fără a aduce atingere fluxului de deşeuri de echipamente electrice, baterii şi acumulatori.
Operatorii serviciului de salubrizare vor asigura:
a) respectarea...
Achizitia se refera la delegarea prin concesiune pentru activitatea de colectare separată şi transport separat al deşeurilor municipale şi al deşeurilor similare provenite din activităţi comerciale din industrie şi instituţii, inclusiv fracţii colectate separat, fără a aduce atingere fluxului de deşeuri de echipamente electrice, baterii şi acumulatori.
Operatorii serviciului de salubrizare vor asigura:
a) respectarea legislaţiei, normelor, prescripţiilor şi regulamentelor privind: igiena muncii, protecţia muncii, gospodărirea apelor, protecţia mediului, urmărirea comportării în timp a construcţiilor, prevenirea şi combaterea incendiilor;
b) exploatarea, întreţinerea şi reparaţia instalaţiilor şi utilajelor cu personal autorizat, în funcţie de complexitatea instalaţiei şi specificul locului de muncă;
c) respectarea indicatorilor de performantă şi calitate stabiliţi prin contractul de concesiune a serviciului şi precizati în regulamentul serviciului de salubrizare;
d) furnizarea către primăria comunei Dorna Arini, a informaţiilor solicitate şi accesul la documentaţiile şi la actele individuale pe baza cărora prestează serviciul de salubrizare, în condiţiile legii;
e) respectarea angajamentelor luate prin contractele de prestare a serviciului de salubrizare;
f) prestarea serviciului de salubrizare la toţi utilizatorii din comuna Dorna Arini, cu care au încheiat contract de prestare de servicii, colectarea întregii cantităţi de deşeuri municipale şi lăsarea în stare de curăţenie a spaţiului destinat depozitării recipientelor de precolectare;
g) aplicarea de metode performante de management care să conducă la reducerea costurilor de operare;
h) dotarea fiecarei gospodării cu mijloace de realizare a colectării selective a deşeurilor (pubele inscripţionate adecvat), etanşe şi adecvate mijloacelor de transport pe care le au în dotare;
i) înlocuirea mijloacelor de precolectare care prezintă defecţiuni sau neetanseităţi;
j) elaborarea planurilor anuale de revizii şi reparaţii executate cu forţe proprii şi cu terţi;
k) realizarea unui sistem de evidenţă a sesizărilor şi reclamaţiilor şi de rezolvare operativă a acestora;
l) evidenţa orelor de funcţionare a utilajelor;
m) ţinerea unei evidenţe a gestiunii deşeurilor şi raportarea periodică a situaţiei către autorităţile competente, conform reglementărilor în vigoare;
n) personalul necesar pentru prestarea activităţilor asumate prin contract;
o) conducerea operativă prin dispecerat şi asigurarea mijloacelor tehnice şi a personalului de intervenţie;
p) o dotare proprie cu instalaţii şi echipamente specifice necesare pentru prestarea activităţilor în condiţiile stabilite prin contract ;
q) alte condiţii specifice stabilite de autoritatea administraţiei publice locale.