Obiectul Contractului îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operator cu privire la prestarea propriu-zisă a Serviciului public de transport judetean de persoane prin curse regulate pe raza administrativ-teritoriala a Unitatii Administrativ-Teritoriale Judetul Braila.
Caietul de sarcini conţine specificaţii privind condiţiile ce trebuie îndeplinite astfel încât potenţialii ofertanţi să elaboreze of...
Obiectul Contractului îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operator cu privire la prestarea propriu-zisă a Serviciului public de transport judetean de persoane prin curse regulate pe raza administrativ-teritoriala a Unitatii Administrativ-Teritoriale Judetul Braila.
Caietul de sarcini conţine specificaţii privind condiţiile ce trebuie îndeplinite astfel încât potenţialii ofertanţi să elaboreze oferta corespunzătoare cu necesităţile entitatii contractante.
Serviciul cuprinde un număr de 45 de trasee structurate pe 42 loturi, 26 loturi au fost contractate in baza anuntului de participare CN1045225 din data de 22.07.2022. Loturile atribuie sunt: 1,2,3,4,5,6,11,14,15,16,17,18,21,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,34,36,39. Loturile anulate in baza anuntului de participare CN1045225 din data de 22.07.2022 sunt: 7,8,9,10,12,13,19,20,22,33,35,37,38,40,41 si fac obiectul prezentului anunt.
Prestarea serviciului se va face cu respectarea Regulamentului (CE) nr.1370/2007, a Legii nr.92/2007, a Legii nr.51/2006 şi în conditiile stabilite de Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciului şi Caietului de sarcini prin delegarea gestiunii serviciului public de transport judeţean de persoane prin curse regulate, cu împărţire pe 16 loturi, fiecarui lot corespunzandu-i un traseu sau o grupa de trasee conform Programului de Transport judeţean ( A2 din Documentatia de atribuire)
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Conform art. 172 din Legea nr. 99/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, obligatia autoritatii contractante de a raspunde la solicitarile de clarificari este conditionata de transmiterea solicitarilor de clarificare in termenul impus prin documentatia de atribuire, a se tine cont in acest caz de termenul indicat la I.3.
Solicitările de clarificări primite de către Entitatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare.