Feedback
I.D.: 68721456

CONTRACT DE CUSTODIE IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE SI SERVICII DE REVIZIE GRATUITA PENTRU IMPRIMANTE LEXMARK B 2236 DW SI ACHIZITIA DE TONERE PENTRU IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE

Data publicarii
05.05.22 Exista 287.458 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de tonere pentru echipamente IT închiriate necesare pentru copiere-listare-scanare în cadrul Tribunalului Timiş instanţelor din subordinea sa şi servicii de menetenanţă pentru acestea si pentru imprimanta Lexmark B 2236 DW2 proprietatea autorităţii contractante Produse solicitate : Multifuncţionale tip A4 –76 buc - Imprimante A4- 121 buc - Imprimante tip A3 – 6 buc Cerinte specifice Pentru livrarea acestor pr...
Achiziţia de tonere pentru echipamente IT închiriate necesare pentru copiere-listare-scanare în cadrul Tribunalului Timiş instanţelor din subordinea sa şi servicii de menetenanţă pentru acestea si pentru imprimanta Lexmark B 2236 DW2 proprietatea autorităţii contractante Produse solicitate : Multifuncţionale tip A4 –76 buc - Imprimante A4- 121 buc - Imprimante tip A3 – 6 buc Cerinte specifice Pentru livrarea acestor produse (cartuşe toner) se solicită următoarele: • produsele să respecte specificaţiile tehnice şi tipul solicitat. • tonerele unic pentru multifuncţionale tip A4 şi imprimante tip A4 (acelaşi tip de toner). • preţurile unitare de achiziţie a produselor, prevăzute în ofertă, au caracter ferm şi nu se modifică pe durata valabilităţii contractului. • achiziţia produselor menţionate se va face, conform criteriului "cel mai bun raport calitate-preţ". • autoritatea contractantă poate schimba distribuţia echipamentelor pe locaţii. • Oferta financiară va conţine şi informaţii privind principalele caracteristici ale acestora. •Preţul plătibil este cel al consumabilelor de tip toner, iar în acest preţ sunt incluse închirierea echipamentelor IT, punerea în funcţiunea a acestora, precum şi serviciile de mentenanţă. •Echipamentele IT trebuie să aibă o vechime mai mică de 7 ani. Ofertantul va asigura: • Livrarea echipamentelor către beneficiar, conform solicitărilor acestuia, si asigurarea punerii in funcţiune în birourile în care vor funcţiona. Termenul de livrare al produselor va fi de maxim 10 zile de la semnarea contractului. • Menţinerea echipamentelor periferice în stare de funcţionare la adresa de instalare(locaţia) indicată de beneficiar şi va suporta costurile reparaţiilor necesare în cazul utilizării conform cu specificaţiile tehnice din manualele de operare, inclusiv costurile pentru piese de schimb, consumabile (se vor asigura inclusiv kituri de mentenanţă -cuptor+role tavă hârtie+rolă transfer+role încărcare-, role pentru duplex, cilindre/unităţi de imagine, la terminarea duratei de viaţă sau la funcţionarea defectuoasă a celor existente pe echipamente), şi transportul acestora. • Consultanţă tehnică pe toata durata contractului în vederea exploatării integrale a performanţelor tehnologice ale echipamentelor care fac obiectul caietului de sarcini; Ofertantul va livra produsele la sediul Beneficiarului, după un grafic stabilit de comun acord cu Autoritatea Contractantă. Livrarea echipamentelor, inclusiv descarcarea si punerea în funcţiune a acestora se va asigura de catre ofertant pe cheltuiala proprie. Perioada de livrare este de maxim 10 zile de la semnarea contractului. După instalarea şi punere în funcţiune a echipamentelor închiriate, Autoritatea Contractantă împreună cu Ofertantul va efectua testele funcţionale ale produsului. Ofertantul este responsabil pentru instruirea la faţa locului a personalului desemnat de Autoritatea Contractantă. Pe toata durata contractului şi în perioada de garanţie, Ofertantul va asigura suport tehnic. Autoritatea contractantă intenţionează să achiziţioneze cartuşe toner pentru imprimantele care se vor inchiria si imprimanta Lexmark B 2236DW , aflata în proprietatea autorităţii contractante şi să i se asigure de către ofertant menţinerea în stare de funcţionare a echipamentelor, fără costuri suplimentare (se vor asigura inclusiv kituri de mentenanţă -cuptor+role tavă hârtie+rolă transfer+role încărcare-, role pentru duplex, dilindre/unităţi de imagine, la terminarea duratei de viaţă sau la funcţionarea defectuoasă a celor existente pe echipamente). Preţurile unitare de achiziţie a produselor, prevăzute în ofertă, au caracter ferm şi nu se modifică pe durata valabilităţii contractului. Preţul ofertei este ferm în lei/cartuş toner pentru imprimantele A4 şi multifuncţionalele A4 (fără TVA), acesta nu poate fi modificat pe toată durata contractului. Preţul în lei/cartuş toner pentru copiatoarele A3 şi pentru imprimantele aflate în proprietatea achizitorului nu trebuie să depăşească de două ori valoarea preţului oferit pentru cartuşul toner compatibil cu imprimantele A4 şi multifuncţionalele A4.Transportul produselor de la furnizor la beneficiar este asigurat de furnizor. Costurile legate de transportul produselor de la furnizor la beneficiar sunt suportate în totalitate de către furnizor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru de servicii: Asistenţă tehnică de specialitate prin diriginţi de şantier pentru obiectivul: "Lucrări de întreţinere curentă şi periodică a drumurilor judeţene"  
Contract de proiectare şi execuţie lucrări având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare Proiect Tehnic, detalii execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii ,,DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TURISMUL BALNEAR ÎN STAŢIUNEA BUZIAŞ" finanţat în cadrul PROGRAMULUI OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020, Axa prioritară 7 (Diversificarea economiilor locale prin dezvoltarea durabilă a turismului, Prioritatea de investiţii 7.1 - Sprijinirea unei creşteri favorabile ocupării forţei de muncă, prin dezvoltarea potenţialului endogen ca parte a unei strategii teritoriale pentru anumite zone, care să includă reconversia regiunilor industriale aflate în declin, precum şi sporirea accesibilităţii şi dezvoltarea resurselor naturale şi culturale specifice (Investiţii în infrastructura de turism)  
Extindere reţea canalizare menajeră în Opatiţa, oraş Deta 20.05.24
EXECUŢIE LUCRĂRI ÎN CADRUL PROIECTULUI "EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALA GIMNAZIALĂ "MARIA BRINDEA" PESAC" SMIS 124729  
EXECUŢIE LUCRĂRI ÎN CADRUL PROIECTULUI "EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALA GIMNAZIALĂ "MARIA BRINDEA" PESAC" SMIS 124729  
Furnizare acumulatori reîncarcabili pentru tehnica speciala de supraveghere a frontierei de stat. 16.10.16
Execuţia lucrărilor de construcţie pentru obiectivul investiţional "Modernizare, extindere şi dotare Şcoala Gimnazială Sînmihaiu Român – structura Şcoala Gimnazială Utvin, judeţul Timiş", cod SMIS 124731  
EXECUŢIA LUCRĂRILOR DE CONSTRUCTIE, REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA ÎN LOCALITATEA MARGINA ÎN CADRUL PROIECTULUI "REABILITAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SCOLII GIMNAZIALE "SORIN TITEL", COMUNA MARGINA" SMIS 122623  
DELEGAREA GESTIUNII PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC AL ORASULUI RECAS  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 23.03.22